Sliter med å få solgt ut alle billettene
Skulle kanskje feiet for egen dør først, all den tid jeg ikke skal på kampen, men har nok ikke råd til å reise tur/retur Jæren/Fredrikstad :(
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
8200 pluss "noen hundre" så er det fort over 9000. Er jo bortimot fullt da?
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Men jeg må ærlig innrømme at jeg blir skuffet hvis det ikke kommer over 10000.
Hva er det som skjer med folket da? Er vel ingen grunn til at det ikke skal bli stappa fullt?
FFK til Royal League
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dårlige fasaliteter og høye priser koster det også............
Enig i at prisene er veldig høye, men er egentlig fasalitetene så forferdelige på stadion? Synes ikke det er så veldig mye bedre andre steder. Greit det ser litt mer oppusset andre steder, men det bryr meg langt opp i ... Folk klager jo på doene bl.a. Borte mot odd i fjor sto vi jo inne i en falleferdig bu og pissa i ei betongrenne på gulvet. Er ikke noe bedre det synes jeg. Dessuten hadde de en tribune, men resten sto i diverse gressbakker. På ullevaal slipper dem jo inn et og et menneske hvert kvarter om det er kø. Minner litt om gode gamle Dr. Johnsen. Dessuten har de en kiosk uten varer. Det trekker jo heller ikke akkuratt opp.
Nei jeg synes ikke gode gamle stadion er så ille jeg. Har alt jeg trenger. God utsikt, bra kiosk utvalg, gode verter, og ikke minst god fotball!
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914