SV: Harry H`s avgang og støtte til adm.
Alle må se at administrasjonen er for topptung, kan man spare mellom800000 til 1 mill med alle kostnader , så er jo svaret gitt. Om spillerne liker en person så betyr ikke det at vedkommende har tillit hos ledelsen, noe jeg tror han ikke har pga fjoråret og bruduljene med sponsorer og feiling i spillerkjøp med tanke på frister. Kameraderi er aldrig det beste fra topp til bånn i en organisasjon, kjekk og grei . Sannsynligvis er det også overlappende oppgaver med den nye direktøren og det kan også være at han ikke går så godt sammen med Drillo og direktøren. Personlig så er jeg ikke overrasket , da jeg tidligere i år tippet at han var ute før sommeren startet, man har kunnet se at han er tatt fra oppgaver rundt håndtering av media osv, da han de siste to månedene tilnærmet har blitt usynelig . Det vi ser ledelsen nå gjør ,er å rydde opp i en del av det som ikke har fungert, bla med opplegg rundt skader osv, hele apparatet rundt dette er nå vekk og sistemann gjensto med et ansvar i dette. Er man sportslig administrativ ansvarlig så lå sannsynligvis dette under han, og når ikke noe skjedde noen endringer fra den kanten så burde det få konsekvenser også videre i hierarkiet noe som nå skjer. Mener vi bør støtte hva ledelsen har gjort i det siste , uavhengig av en del lite profesjonelle valg med tanke på hvordan de som berøres får beskjed. De viser i hvert fall handlekraft, det er bedre enn ikke noe handling.
Med tanke på goodwill fra Høili så er man vel også nærmere med denne beslutningen.
Harry Hansen er meget godt likt av alle han har med å gjøre, har alltid vært lojal overfor klubben, og har bidratt sterkt til å få klubben dit den er idag. Jeg vil påstå at han har bidratt langt ut over det man kan forvente av en mann med de oppgavene han har hatt.
Uten å gå for mye i detaljer, så ligger det jo i kortene at når klubben ansetter en direktør, så vil han overta noen oppgaver, som andre tidligere har hatt. Og Arve Mokkelbost har jo helt siden han ble ansatt vært ganske klar på at en av hans oppgaver blir å gå igjennom hele organisasjonen FFK, for å få den til å fungere på en best mulig måte, både fungsjonelt og økonomisk.
Når det gjelder Harry Hansen, så har jo han i tillegg til å være sportslig administrator, hatt en 50 % stilling i FFK eiendom, som nå i realiteten er avviklet pga. at klubben har overtatt 100 % av aksjene.
Harry Hansen`s fremtid i klubben er enda ikke avklart, og jeg må si jeg tviler på at resultatet blir at han forsvinner helt ut av FFK systemet. Jeg tror de vil finne en plass til ham innen feks. spillerutvikling, slik bla. Knut Torbjørn Eggen har ønsket.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
på vinger over europa
Og alt det pisspratet om dårlige kjøp!!!!!!!!!! Pga gode kjøp reddet FFK plassen ifjor.... Pga av gode kjøp har FFK på rekordtid kommet tilbake til toppfotballen.
Og pga sin store fremgang de siste åra har man vært nødt til å fornye stallen med ganske mange spillere etterhvert og utifra det og sammen lignet med andre lag har få kjøp vært dårlige....... Men selvfølgelig har det vært noen......
Drillo, Eggen og spillerene vil ha med Hansen, da synes jeg vi bør høre på det.......
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 16 apr 05, 15:40
Endret: 16 apr 05, 15:42
Opprinnelig postet av keiko
Drillo ønsker Harry Hansen og støtter han 100 % kansje det funker. vi må jo håpe
for et år siden var de fleste her inne i stikk motsatt mening en det som er nå, hva har harry gjort det siste året som plutselig gjør han så populær? ok, han hentet raio og bora, raio var det forsåvidt siem i VIF som fikset for oss, da står vi igjen med bora, han har nok eggen vært sterkt delaktig i å hente, i dagens fotball trengs ikke slike stillinger som harry har, han er overflødig! De som skal kjøpe og selge spillere er Hovedtrenerne (manageren i store ligaer) hovedtrenerne skal ha direkte kontakt med styret og bestemme selv hvilke spillere som skal inn. Dette er min personlige mening, kan tenkes at jeg tar feil.
håper bare ikke slike ting i ledelsen tar for mye av fokuset til spillerne, ser at spillerne og trenerne til FFK går ut i media for å "støtte" harry, gereit nok, men de bør konsentrere seg om det som skjer på banen!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Engasjert hovedtribunist!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg har ingen kunskap om hva harry har gjort i klubben, men den biten av oppgavene han hadde som gjalt å hente spillere var særdeles dårlig utført i mange anledninger!
100% enig....
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914