fasiliteter på ny stadion
Jeg og en del andre kunne tenke oss det om prisen blir akseptabel.
Tror "private bokser" er et amerikansk fenomen.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
om vi sier at en boks koster 200000 som engangssum + at man betaler sesong kort for det antall man har i boksen pr sesong. Dette burde være en grei deal for ffk om man legger seg på bokser som har plass til 15 personer
og da tilgang til restaurant og andre fasiliteter
Jeg for min del ser frem til å få mitt "eget" sete sponset av meg selv - det holder i massevis,
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
det bør lages opplegg som gjør st dette styres ved behov, dårlig vær
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror ikke det er noen private "lounger" på Ullevål. Kun forbeholdt sponsorer. Da ligger dette som en del av sponsorpakken man kjøper. Dette vil, såvidt jeg har forstått" være mulig på nye Fredrikstad stadion også. Hvis en av dere driver et firma kan vedkommende bli sponsor, utgiftsføre dette, og dere kan bli enige om en spleiseordning. Kan nok bli litt dyrt.
Tror "private bokser" er et amerikansk fenomen.
Vet at Henning Berg ihvertfall har en egen "boks" på Ullevaal, men om det er i forbindelse med et sponsoropplegg vites ikke...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Det må da være mulig for en privatperson og sponse også...og på den måten "kjøpe" seg VIP plass.
Og bare for å informere, alle VIP boksene på Ullevåll har sitteplasser utenfor boksen. Slik at man kan spise inne og gå ut å sette seg på vanlig måte under kampen, hvis man ønsker.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Å låse seg inne fra resten av supporterne høres ut som noe meningsløst snobberi, for å skille seg ut fra de andre supporterne. Håper for guds skyld vi ikke får slike dusteting på nye stadion.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 15 apr 05, 15:46
Endret: 15 apr 05, 15:47
Disse VIP plassene er noe som finnes på alle moderne stadioner, men iflg. det som kom fram på det siste medlemsmøte jeg var på, var at vår nye stadion skulle ha færre av disse VIP plassene enn det som var normalt.
Noen av medlemmene kritiserte også at det kunne bli for få slike plasser.
Dersom privatpersoner ønsker å leie slike plasser, skal det være folk med langt over normal økonomi, for disse plassene blir ikke billige.
FFK på toppen i 2005
DE kan jo gjerne ta en høyere pris for årskortene også for de som er med på dette.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914