Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK videoovervåker publikum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 apr 05, 00:25
dette er kjempe bra syns jeg. vil nok føle meg trygg om det skulle hende noe for da er det på video. vet aldri hva slags tullinger som befinner seg inne på en stadio,
her er linken

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 apr 05, 00:46
Tenk hvis det smeller en bombe rett under rompa di, keiko. Da er det jo en veldig liten trøst for deg at de har det på video. :D

Nei, jeg fleiper med deg, keiko.

Dette er selvfølgelig bra, men håper alle de stygge hendelsene som skjer andre steder i verden holder seg langt vekk fra Norge i all framtid.

FFK på toppen i 2005

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 15 apr 05, 01:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Tenk hvis det smeller en bombe rett under rompa di, keiko. Da er det jo en veldig liten trøst for deg at de har det på video. :D

Nei, jeg fleiper med deg, keiko.

Dette er selvfølgelig bra, men håper alle de stygge hendelsene som skjer andre steder i verden holder seg langt vekk fra Norge i all framtid.
Akkurat det er ikke så farlig om den smeller der. spørsmålet er hvem la den der ? (om jeg dør blir ikke så ille savn da. Noen rundt om kring vil nok puste letta ut :D) Ellers har jeg det bra :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 15 apr 05, 08:37
Det er sikkert bare et skalkesjul for å lage dokumentar om de flotte supporterne vi er...smil til kamraene !!!:D

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 15 apr 05, 09:48
Opprinnelig postet av Brukernavn
Det er sikkert bare et skalkesjul for å lage dokumentar om de flotte supporterne vi er...smil til kamraene !!!:D

Sånn det må være, ja. :D
Overvåking du lissom. Pøh... :ffk:

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 15 apr 05, 09:49
Opprinnelig postet av Brukernavn
ikke alle er det.. jeg vet om en.. ingen navn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914