Denne teknikkeren skulle vi hatt
Vel, streetfotballgutta i Østfoldhallen hadde også masse av teknikk, men tviler på at de hadde gjort det noe særlig godt på en fotballbane. Og han karen er nok trolig ikke noe annet enn en sirkusartist.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Utrolig at ikke Drillo er interessert i ham, gett... :) Litt liten fremdrift kanskje, og skjøt han ikke himmelhøyt over målet fra 1 meters hold? Når Michael Jackson-musikken satte inn og han begynte å trikse på baken som en annen rytmisk sportsgymnastikk-jente så fikk iallefall jeg nok.
Opprinnelig postet av Vidar
...og skjøt han ikke himmelhøyt over målet fra 1 meters hold?
Minnet litt om Ringberg i akkurat den situasjonen der ja... ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Må da det med litt klype salt når patrioten setter opp en ny sak som denne og da.. Var utrolig morsomt å se på ! Han var jammen meg god med ballen! Noen som har navnet?
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Hehe.. Vær eneste gang noen kommer med en sånn video så kommer den remsa holters kom med nå. God teknisk, men ikke sikkert han gjør det bra på en fotballbane for det. Vær eneste gang. Se det med litt glimt i øyet a folkens!
Engasjert hovedtribunist!
trenger ikke sånn vi.. sikkert en kløne til å skåre mål :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914