Trondheim-tur
Mulig jeg har fulgt med litt dårlig, men blir dette en togtur??
Info, info, info????
Info, info, info????
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Så vidt jeg har fått med meg blir dette busstur. Er nok for få som drar oppover nå til at en togtur er økonomisk forsvarlig
vel..tok tog oppover sisst...Interesser har vel ikke minka fra i fjor vel?:confused:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Rey
Så vidt jeg har fått med meg blir dette busstur. Er nok for få som drar oppover nå til at en togtur er økonomisk forsvarlig
Enig med A9$h her. Er vel større interesse nå enn det var ved sommerstid i fjor.
Pættærnæ døm hang og slang!!
Men i fjor var det midt i fellesferien og sol og sommer. Nå er det surt og kaldt, utenfor ferietid, det vil si at det blir vanskeligere for noen å ta seg fri. Samtidig som det er en TV kamp
det blir togtur, med avgang 07.00.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Okay, da må jeg bare beklage hvis jeg har drevet med feilinformasjon :) Var helt sikker på at jeg leste noe om busstur til Trondheim i FB jeg
Ligger forresten ute på plankehaugen.no nå også
Ligger forresten ute på plankehaugen.no nå også
stemmer at det sto buss i fb, men det er feil..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Har en oppfordring fra sjefs kongen Øyvind om at folk melder seg på turen til Trondheim fort som f.....
da Nsb må ha svar på onsdag om det blir togtur
ifølge Øyvind var det bare 30 påmeldte pr kl 18så løp å kjøp idag
jeg skal ihvertfall oppover:) å har sikkra meg billett:)
skål:)
da Nsb må ha svar på onsdag om det blir togtur
ifølge Øyvind var det bare 30 påmeldte pr kl 18så løp å kjøp idag
jeg skal ihvertfall oppover:) å har sikkra meg billett:)
skål:)
Noen som vet om det er mulig å kun sitte på toget hjem fra Trondheim.
Reiser opppver med fly på fredag og kunne godt tenkt meg å kommet meg hjem da jeg skal på jobb mandags morgen. Surt å sitte i trondheim mandag morgen da jeg skal på jobb.
ellers blir det sikkert en konge helg. Takk for at du åpner huset for oss Petter.:ffk:
Reiser opppver med fly på fredag og kunne godt tenkt meg å kommet meg hjem da jeg skal på jobb mandags morgen. Surt å sitte i trondheim mandag morgen da jeg skal på jobb.
ellers blir det sikkert en konge helg. Takk for at du åpner huset for oss Petter.:ffk:
Laget vårt, byen vår!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914