Hvor er Hoås og Bertelsen
Ingen er tatt ut på U21 landslagetSe her
Opprinnelig postet av Patrioten
Ingen er tatt ut på U21 landslagetSe herjeg skjønner meg ikke på han heller..
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Siden det bare er privatlandskamp, så regner jeg nesten med at Drillo har spurt Thoresen om han kan "spare" de litt... Hvis ikke er det jo bare merkelig. Tipper begge er med i troppen når U21-landslaget skal spille viktige kamper.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Både Hoås og Bertelsen er spillere som er såkaldte "sikre" spillere på dette laget.
Og da må jo forklaringen være at Halvard Thoresen ønsker å prøve ut noen nye spillere denne gangen. :D
Og da må jo forklaringen være at Halvard Thoresen ønsker å prøve ut noen nye spillere denne gangen. :D
FFK på toppen i 2005
Er ganske sikker på at det er at de spares eller at Thoresen antar de som så sikre at de ikke behøver å være med.
Fredd
Som sagt så antar jeg nesten at det er årsaken også, men samtidig er det merkelig at spillere som er større profiler enn både Bertelsen og Hoås på U21 er med i troppen. Bl.a. kaptein Grindheim, Vaagan Moen, Sokolowski, Onstad m.fl.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914