Landslagsuttak....jeg ler meg ihjel!!!
Landslagsuttak
- Terje Skjeldestad, Sogndal?
- Trond Andersen, Aalborg?
- Petter Rudi, Molde?
- Alex Valencia, Start?????????
PETTER RUDI.....??????:mad:
Petter er RÆVA ! fikk ikke til mye mot Brann..så vidt jeg kunne se da:|
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Fredd
Opprinnelig postet av keiko
han har lyst til å se dem føre italia. dette betyr ikka at vi for se dem mot italia. la hareide rote i fred sier jeg
Godt sagt det, keiko. La ham rote i fred,
så får vi håpe at også han oppdager at flere av hans favoritter, Rudi, Hoseth, Trond Andersen m. fl. ikke holder mål, i god tid før alvoret tar til mot Italia. :D
FFK på toppen i 2005
men skulle gjerne sett risholt-brenne på landslaget.nå som han først skal bruke tippeligaspillere.
savner "svensk magi" allerede
Og hvordan kan du påstå at Hoseth ikke holder mål? Er vel liten tvil om at han er blant Norge beste midtbanespillere - noe vi for øvrig ikke har flust av her til lands.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Etter min mening så burde spillere som Rudi, Trond Andersen og Hoseth ikke vært i nærheten av en landslagsplass, når man ser på det utvalget av både hjemlige og utenlandsproffer, som Åge Hareide nå har å velge i.
En Hoseth på sitt beste har muligens vært i nærheten men det er lenge siden.
Og når du spør meg, Holters:
Og hvordan kan du påstå at Hoseth ikke holder mål?
Så vil jeg bare minne deg om den knusende dommen han fikk etter Moldova kampen av flere såkaldte eksperter. Henning Berg mente jo også bla. at han nå hadde fått sjanser nok av Hareide og at han var veldig langt fra å forsvare en plass på vårt A landslag.
Nå er jo ikke Hoseth tatt ut denne gangen, men det er det så vidt jeg vet andre grunner til enn at Åge Hareide er enig med Henning Berg.
FFK på toppen i 2005
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Rudi varierer mye i prestasjonene, men det er veldig ofte at han er nest sist på ballen før en scoring. Rudis fremste egenskap er de geniale gjennombruddspasningene. Riktignok er jeg enig i at han ikke har noe på landslaget å gjøre om Hareide har tenkt til å bruke ham på kanten... Fatter ikke hvordan han presterer å plassere ham der engang.
Det har liksom blitt en mote her til lands å konstant hakke på Rudi - uansett hvordan han spiller.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914