Husk meg
Brukernavn
Passord

Landslagsuttak....jeg ler meg ihjel!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 13 apr 05, 10:51
Helt utrolig spør du meg

Landslagsuttak

- Terje Skjeldestad, Sogndal?
- Trond Andersen, Aalborg?
- Petter Rudi, Molde?
- Alex Valencia, Start?????????

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 13 apr 05, 10:59
NEI Å NEI !!:mad:
PETTER RUDI.....??????:mad:
Petter er RÆVA ! fikk ikke til mye mot Brann..så vidt jeg kunne se da:|

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 apr 05, 11:04
han har lyst til å se dem føre italia. dette betyr ikka at vi for se dem mot italia. la hareide rote i fred sier jeg

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 apr 05, 11:34
Sykeste synes jeg er Alex Valencia. Men synes ikke Rudi er noe god heller. Rudi er en klyse som tror han er sinnsykt god i fotball.

Fredd

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 apr 05, 11:43
Opprinnelig postet av keiko
han har lyst til å se dem føre italia. dette betyr ikka at vi for se dem mot italia. la hareide rote i fred sier jeg

Godt sagt det, keiko. La ham rote i fred,
så får vi håpe at også han oppdager at flere av hans favoritter, Rudi, Hoseth, Trond Andersen m. fl. ikke holder mål, i god tid før alvoret tar til mot Italia. :D

FFK på toppen i 2005

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 13 apr 05, 11:44
skjønner ikke at eksperter kan si at moldes kihlberg og rudi er blant de beste midtbanespillerne i norge.kihlberg er helt OK,mens rudi er på nedover...har egentlig aldri hatt sansen for den karen...nei,molde rykker ned!

men skulle gjerne sett risholt-brenne på landslaget.nå som han først skal bruke tippeligaspillere.

savner "svensk magi" allerede

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 apr 05, 11:50
Rudi må være blant Norges mest undervurderte spillere...

Og hvordan kan du påstå at Hoseth ikke holder mål? Er vel liten tvil om at han er blant Norge beste midtbanespillere - noe vi for øvrig ikke har flust av her til lands.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 apr 05, 12:30
Det Norske landslaget bør bestå av de beste spillerne som har norsk pass, Holters.

Etter min mening så burde spillere som Rudi, Trond Andersen og Hoseth ikke vært i nærheten av en landslagsplass, når man ser på det utvalget av både hjemlige og utenlandsproffer, som Åge Hareide nå har å velge i.

En Hoseth på sitt beste har muligens vært i nærheten men det er lenge siden.

Og når du spør meg, Holters:
Og hvordan kan du påstå at Hoseth ikke holder mål?
Så vil jeg bare minne deg om den knusende dommen han fikk etter Moldova kampen av flere såkaldte eksperter. Henning Berg mente jo også bla. at han nå hadde fått sjanser nok av Hareide og at han var veldig langt fra å forsvare en plass på vårt A landslag.

Nå er jo ikke Hoseth tatt ut denne gangen, men det er det så vidt jeg vet andre grunner til enn at Åge Hareide er enig med Henning Berg.

FFK på toppen i 2005

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 13 apr 05, 12:35
Rudi er vel ikke undervurdert, bare litt for ustabil. Er enig i at han på sitt beste er TL kanskje beste midtbanespiller, men han kan også være utrolig ræva.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 apr 05, 13:08
Endret: 13 apr 05, 13:09
Er forsåvidt enige med dere i begge, og jeg rev meg i håret over Hoseth under Moldova-kampen (han var rett og slett grusom), men han har da vitterlig spilt gode kamper også og er en viktig spiller for FCK. Ser ikke helt for meg hvilke spillere som skal klare å sette Hoseth ut av landslaget. Det er og forblir en gedigen mangel på gode, sentrale midtbanespilelre her til lands. Vi trenger en type ala Gravesen.

Rudi varierer mye i prestasjonene, men det er veldig ofte at han er nest sist på ballen før en scoring. Rudis fremste egenskap er de geniale gjennombruddspasningene. Riktignok er jeg enig i at han ikke har noe på landslaget å gjøre om Hareide har tenkt til å bruke ham på kanten... Fatter ikke hvordan han presterer å plassere ham der engang.

Det har liksom blitt en mote her til lands å konstant hakke på Rudi - uansett hvordan han spiller.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914