FFK-viking- Osloaristokrater
Det ble dessverre ingen busstur denne gangen.. Skrekkelig få påmeldte.. Er det fordi det er mandag eller?
Uansett, vi møtes på Shamrock mandag før kamp. De kommer til å vise FFK på storskjerm.
Det var forresten hyggelig sist nå på søndag, selv om vi ikke var såå mange. håper på større oppmøte nå.
Uansett, vi møtes på Shamrock mandag før kamp. De kommer til å vise FFK på storskjerm.
Det var forresten hyggelig sist nå på søndag, selv om vi ikke var såå mange. håper på større oppmøte nå.
det hadde forresten vært kult om noen kunne fått speaker på stadion til å informert om oss osloaristokrater. sikkert mange som er på stadion som bor i osloområdet.. som ikke leser her inne..
hvordan får vi det til? :)
hvordan får vi det til? :)
Bestikkelser Husgutt, bestikkelser :)
Så dere har starta Oslo-aristokratene, hmmm, kanskje på tide at jeg starter Jærens Aristokrater, Jærokratene om du vil... Er sikkert flere enn meg som har gått meg vill og havnet her på Vestlandet :)
Så dere har starta Oslo-aristokratene, hmmm, kanskje på tide at jeg starter Jærens Aristokrater, Jærokratene om du vil... Er sikkert flere enn meg som har gått meg vill og havnet her på Vestlandet :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
for starte mysen-aristokratene jeg da :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Minner om at kampen går på Shamrock. Kom som du er. Fin pris på ølen. Kampen begynner 1900 så ingen grunn til å gå glipp av den selv om en jobber lenge.
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
faen.. kan ikke drikke jeg:( har lyst på pint:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914