16.mai, billetter, busser og mye morro!
Hællæ!
Nå er det snart 16.mai, og da er det Oslo-tur igjen. Da skal guttæne møte årets gullkandidater og vi skal møte norges beste supportere.
Jeg lurer på om noen her inne vet hvor mange billetter FFK får. Vi var jo generøse mot Klanen i fjor, og de har jo klaget på at de fikk få billetter på Briskeby. Da bør vel forholdene ligge til rette for at vi kan få ca 6000 billetter.
Tror dere at vi klarer å runde 50 busser, kanskje 60 også?
Er det noen som vet hvordan stemningen ver på Øvre VG-sving mot Lyn? Kan noe gjøres for å trekke opp stemningen der også?
Nå er det snart 16.mai, og da er det Oslo-tur igjen. Da skal guttæne møte årets gullkandidater og vi skal møte norges beste supportere.
Jeg lurer på om noen her inne vet hvor mange billetter FFK får. Vi var jo generøse mot Klanen i fjor, og de har jo klaget på at de fikk få billetter på Briskeby. Da bør vel forholdene ligge til rette for at vi kan få ca 6000 billetter.
Tror dere at vi klarer å runde 50 busser, kanskje 60 også?
Er det noen som vet hvordan stemningen ver på Øvre VG-sving mot Lyn? Kan noe gjøres for å trekke opp stemningen der også?
Må si dette er kampen jeg gleder meg mest til denne sesongen, og det blir mest sannsynlig en av få kamper jeg får med meg denne sesongen. Blir nok denne, hjemmekampen mot Rosenborg, og bortekampen mot Viking...
Dette bør bli en av de store publikumskampene denne sesongen generelt i Tippeligaen.
Dette bør bli en av de store publikumskampene denne sesongen generelt i Tippeligaen.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
det kommer til å bli kjempemorro! jeg er dog veldig spent på hvor mange billetter vi får. håper vi hvertfall får hele vg-svingen. i tillegg går det vel an å forhåndsbestille billetter på andre tribuner, så jeg håper alle fredrikstadfolk som vil se kampen, får sett den!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tror ikke det blir noe problem med å få plass. Langt i fra sikker på at det blir fullt hus, og dersom Enga fortsetter å skuffe, blir det nok mange tusen ledige seter. Legg også til at kampen spilles så sent som kl 20 og går direkte å NRK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det blir garantert fullt - alt annet er å drømme!
Enga har rundt 20 000 mot klubber som Lyn. Dette blir tidenes kamp i norsk seriefotball, når det gjelder atmosfære på tribunene.
Enga har rundt 20 000 mot klubber som Lyn. Dette blir tidenes kamp i norsk seriefotball, når det gjelder atmosfære på tribunene.
Jeg kan aldri i livet tenke meg at det kommer over 20 000 på denne kampen, og ihvertfall ikke fullt. Håper selvfølgelig, og kom gjerne å si "hva var det jeg sa" dersom jeg tar feil.
Uansett. Dette er en tv-kamp, og den går kl 20 dagen før nasjonaldagen. I tillegg så er dette midt i pinsehelgen da veldig mange benytter seg av å reise vekk. Det er sikkert mange oslo-folk som er på hytta på Hvaler, Tønsberg eller hvor de måtte ha hytte. I tillegg så tror jeg at mange av de fra Fr.stad som var og så kampen mot Lyn velger å se den på tv ettersom de ikke er hjemme før rundt midnatt og det er 17.mai dagen etter.
Uansett. Dette er en tv-kamp, og den går kl 20 dagen før nasjonaldagen. I tillegg så er dette midt i pinsehelgen da veldig mange benytter seg av å reise vekk. Det er sikkert mange oslo-folk som er på hytta på Hvaler, Tønsberg eller hvor de måtte ha hytte. I tillegg så tror jeg at mange av de fra Fr.stad som var og så kampen mot Lyn velger å se den på tv ettersom de ikke er hjemme før rundt midnatt og det er 17.mai dagen etter.
Opprinnelig postet av Jonek
Det blir garantert fullt - alt annet er å drømme!
Kanskje tidenes kamp for deg ja.. :)
Jeg "drømmer" og tipper det blir ca 19 000 tilskuere.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Alle vet vel det at oslofolk ikke gidder å dra på fotballkamp om ikke laget deres ligger ann til å vinne noe.
Og når kampen i tillegg går på tv og ikke starter før 20.00, vil det antageligvis ikke komme mer enn 3-4000 fredrikstadfolk.
Så vi kan vel si at om Vålerenga ikke spiller like godt som i høst, så vil det neppe komme mer enn 10-15000.
Og når kampen i tillegg går på tv og ikke starter før 20.00, vil det antageligvis ikke komme mer enn 3-4000 fredrikstadfolk.
Så vi kan vel si at om Vålerenga ikke spiller like godt som i høst, så vil det neppe komme mer enn 10-15000.
Engasjert hovedtribunist!
Dette blir mer enn en vanlig fotballkamp. Det blir en folkefest og opptakten til 17. mai.
Vi var 6000 fra Fredrikstad mot Lyn og det er ingen grunn til å tro at det blir færre enn det 16. mai.
Når Vålerenga klarer å trekke 19000 mennesker på en vanlig kampdato mot Lyn, så blir det nok ikke så veldig mange færre enn det 16. mai.
Om kampen blir sendt på TV eller ikke tror jeg ikke har så mye å si på denne dagen, det er opplevelsen av å være der, som folk vil ha med seg.
Derfor blir mitt tips at alt blir utsolgt denne dagen og 25000 tilskuere. :D
Vi var 6000 fra Fredrikstad mot Lyn og det er ingen grunn til å tro at det blir færre enn det 16. mai.
Når Vålerenga klarer å trekke 19000 mennesker på en vanlig kampdato mot Lyn, så blir det nok ikke så veldig mange færre enn det 16. mai.
Om kampen blir sendt på TV eller ikke tror jeg ikke har så mye å si på denne dagen, det er opplevelsen av å være der, som folk vil ha med seg.
Derfor blir mitt tips at alt blir utsolgt denne dagen og 25000 tilskuere. :D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av mayadan
Sikkert mange Oslo-folk på hyttene sine ja, men jeg tror ikke det er så mange enga-fæns som har hytte på hvaler. De sitter nok kun med en 15 kvadratmeters "stor" leilighet på Grønland!!:D:cool::p
Pættærnæ døm hang og slang!!
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 13 apr 05, 13:35
Endret: 13 apr 05, 13:38
Jeg tror det blir fullt hus, og at det kommer enda flere fra Fredrikstad enn mot Lyn.
Oslo folk drar også som regel hjem for å feire 17.mai.At det er TV kamp tror jeg heller ikke spiller så stor rolle. Og å komme med at det er 17 mai dagen derpå som en negativ vibbe, blir bare latterlig. Både FFK og VIF har 16.mai tradisjoner,så jeg tipper fullt hus.Løp og kjøp før det blir fullt er min oppfordring.
Oslo folk drar også som regel hjem for å feire 17.mai.At det er TV kamp tror jeg heller ikke spiller så stor rolle. Og å komme med at det er 17 mai dagen derpå som en negativ vibbe, blir bare latterlig. Både FFK og VIF har 16.mai tradisjoner,så jeg tipper fullt hus.Løp og kjøp før det blir fullt er min oppfordring.
Gøran Karlsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914