Harry Hansen en usikker fremtid i FFK
Dette var vel ikke det jeg likte å høre.. mer kommer i radio fr.stad
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
les og hør radio fredrikstad
Her
Her
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
ikke noe å gråte for akkurat...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Om ikke det er noe gråte for, så er det helt forkastelig at FFK aldri kan lære. Hvor lenge skal de holde på å skalte og valte med folk akkurat som de vil? Nå må vi snart få en litt "proff" ledelse i FFK. Trodde det skulle hjelpe litt med Arve jeg, men akk.
Skjerpings!
:ffk::ffk::ffk:
Skjerpings!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Det er jo helt håpløst. Harry har gjort en kjempejobb siden 2. divisjon og det vel alle som har fulgt med. Han kan da ikke bare bli skviset på denne måten...?
Da forsvinner vel han også til Sparta - som alle eks-ffk`ere gjør? :mad:
Da forsvinner vel han også til Sparta - som alle eks-ffk`ere gjør? :mad:
Harry Hansen har jo bidratt med å skaffe samtlige spillere vi har omtrent! Lund Hansen i mål. Blixt og Trond på backene. Kanskje det beste stopperparet i TL. Enerly. Risholt vel? Simen Brenne. Hoås. West. Costa Rica boys osv! Han har jo gjort mye jobb med å skaffe dem der. Det er jo et bra tippeligalag det!
Også skal han få sparken? Hmmm...
Også skal han få sparken? Hmmm...
Ære være plankebyen!
enig..vært endel pepper til ham i forhold til spiller kjøp,men har bidratt til mange av de gutta vi har idag og som har like god klasse som de fleste andre lag...
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914