Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Olsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 apr 05, 14:25
Endret: 12 apr 05, 14:28
Bodø/Glimts lynraske og talentfulle venstrekant, Trond Olsen, er usikker på om han ønsker å forlenge kontrakten med klubben etter at den går ut ved sesongslutt. Vi har ikke akkurat så mange alternativer på venstre kant, så Olsen hadde jo vært midt i blinken egentlig. Blir beskrevet som et veldig stort talent med enormt potensiale, mener han er et fast innslag på U21-landslaget... Passer jo sånn sett inn i vår nye profil (både Bertelsen & Hoås ser jo ut til å gjøre det bra her). Hvorfor ikke Olsen også? Enten kjøpe han billig til sommeren, eller som bosman ved sesongslutt. Han trenger tydeligvis et miljøskifte for å utvikle seg videre.

Drillo hadde han også med på U19-landslaget da han trente dem, så han har nok god kjennskap til spilleren. Blir interessant å se om FFK forsøker seg eller ikke. Hvis vi får Trond Olsen i laget, så MÅ vi nesten ha det raskeste mannskapet i Tippeligaen. Olsen er omtrent på West-nivå når det kommer til hurtighet!

vg.no i dag

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 apr 05, 14:32
Endret: 12 apr 05, 14:32
Tenkte faktisk samme tanke, at denne spilleren kunne vært en god investering. Og jo flere unge spillere som gjør det godt og får sjansen, desto større er vel mulighetene for at vi får fremtidige talenter til FFK også?

Jeg har jo hørt hvordan talentene til Viking blir "behandlet". De satser heller på det gamle og trygge, fremfor å slippe til de unge spillerne. Det var vel kanskje mye av grunnen til at Bertelsen valgte FFK fremfor nettopp Viking også?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 apr 05, 14:42
Ser ham mer enn gjerne i den rødhvite trøya!

harry.hansen@fredrikstadfk.no

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 12 apr 05, 15:05
Dette er en spennende spiller, og kanskje har FFK allerede vært i kontakt, hvem vet. Harry Hansen har vel noe kontakter der oppe. Med tanke på at vi trenger en venstreving, etter at vi ga bort en lingnende spiller i Stian Johnsen, så må jo Trond Olsen være en perfekt spiller for både klubben og han selv. Kan vel kanskje spille på høyre også? Tenker dersom Enerly blir skadet......når åpner overgangsvinduet igjen?

Lenge leve "hjørnet"!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 12 apr 05, 15:32
tar gjerne olsen på bosman etter sesongen.da får vi garantert en talenfull herremann på venstrevingen.og i og med at vi henter kvisvik i sommer,bør stallfyll ala peters,stjerna og kosso selges/gis bort.

savner "svensk magi" allerede

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 12 apr 05, 17:23
Vi må nok betale en god slump med penger for å få ham, uansett om han er under kontrakt eller ikke etter sesongen. Glimt gjør nok ikke samme feilen som Odd, og da har de krav på utdanningspenger for ham

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 apr 05, 17:25
Opprinnelig postet av Holters

du må jo følge med.. legger ikke ut mailen til harry hansen om han går vel :confused:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 apr 05, 19:05
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Holters

du må jo følge med.. legger ikke ut mailen til harry hansen om han går vel :confused:

Foreløpig er dette ryktemakeri gjennom f-b og over hodet ikke bekreftet av klubben, så per dags dato er Harry Hansen fortsatt sportslig ansvarlig og tips skal rettes til ham. Slutt med den teite hakkinga.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 apr 05, 20:04
Hakking.. nå ser ikke jeg det på den måten.. ikke ta alt så nær deg da

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914