Rundens Lag
Blixt kan jo ikke ha vært sååå dårlig som enkelte har gitt uttrykk for
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Holtan
Pedersen (Start) - Wæhler - Sørum (Ham-Kam) - Stensaas
R.Strand - Scharner - Vaagan Moen - KEVIN LARSEN???
Abiodun - Garba
Skjønner ikke hva Larsen gjør der men. Han hadde skuddet ellers var det ikke stort.
Fredd
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
er jo innlysende at VG setter opp Larsen som ving, Backer scorer jo ikke mål? eller? VG er jo på tur uansett....
Nå stilte vel Lyn i en slags 3-4-3 med Larsen på kanten. Noen ren back var han nok ikke, men heller ingen ren ving. Synes forøvrig Larsen gjorde en god kamp, spesielt i første omgang. Han var med på å nøytralisere Enerly ganske bra da.
Pasningsfoten klarer han å rette på.....
Lenge leve hjørnet
Fredd
Husker for et par sesonger siden, det året vi lå i 1.div, så betegnet F-B 9`ern som tippeligaen neste. Ingen på ffk greide og få den karakteren en eneste gang i løpet av sesongen. Dermed var det ingen FFk`ere som i en eneste kamp var god nok for tippeligaen. Ingen.
De må jo gi de karakter etter det nivået de spiller på. Ikke sammenligne det med topp champions league nivå. Sånn jeg leser avisenes spillerbørser, så var det ingen som spilte bra i kampen mot lyn, og ingen som spilte dårlig. Alle var helt middelmådige. Og sånn er det hver kamp.
Vet det er dumt å henge seg opp i hva aviser skriver og mener til en hver tid, men jeg greier ikke la hver å bli irritert.
Engasjert hovedtribunist!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Tror den høyeste karakterer vi har gitt er 8 til Steinar Sørlie på bortebane mot Start i 1. divisjon. (Tror også Jørgen P fikk 8`er i samme kamp).
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Så greit nok at det skal være en særdeles bra kamp om man skal få 10, men det bør da i det minste gå ann å dele ut en 8`er eller 9`er i ny og ne? Når den beste spilleren i tippeligaen får et snitt på rundt 6.0 så er det noe som er feil. Alle spillerne i tippeligaen er faktisk ikke like gode. Det kan nesten virke sånn på enkelte avisers poenggivning.
Engasjert hovedtribunist!
Pættærnæ døm hang og slang!!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Julekake
Greit nok at tieren skal henge høyt, men f.eks om en spiss putter hatrick og spiller godt ellers så fortjener han topp karakter, gjør han ikke?
personlig vil jeg hevde at en slik spiller fortjener en 8`er, forutsatt at han ikke har vært ekepsjonelt god da, og gjerne over tid, hjelper ikke med et blaff... er jo flere spillerre som har bevist at de ikke takler å få gode karakterer i media, eller bli tatt ut på landslagssamling...
Fortjener man en 6 eller 7 som keeper når man har sluppet inn 4 mål?
trukke det..
Håpløst!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Opprinnelig postet av FFK Forever
Fortjener man en 6 eller 7 som keeper når man har sluppet inn 4 mål?
trukke det..
Håpløst!
tja, alt er jo relativt, dersom keeperen faktisk har storspilt og resultatet kunne vært både 6 eller 7 baklengs, så fortjener keeperen honnør og kanskje en 7`er på børsen...
har sett jo sett Steinar holde FFK fra stygge resultater tidligere...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914