Rundens Lag
tatt fra liverpool.no
Rafael Benitez (10)
Hvilken taktisk triumf for Rafael Benitez. Defensiv organisering som kunstform!!!
Rafael Benitez (10)
Hvilken taktisk triumf for Rafael Benitez. Defensiv organisering som kunstform!!!
---------------------------
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Kristian B
Julekake: Akkuratt som på skolen det... Det var ofte jeg fikk full pott, altså 26 riktig av 26 mulige, men fortsatt fikk jeg bare 5+ og ikke 6. Like forbanna hver gang:p
Jeg kjenner såpass til skolegangen din at jeg vet at ikke du fikk full pott på noen prøver! Kanskje du fikk 15-16 av 26 riktige, men fikk bare treeren for det!
Men tilbake til saken. Om vg bruker samme skalaen for å bedømme premier league og tippeligaen, hva gjør de da om de bedømmer lavere divisjoner? bare i andre divisjon ville vi jo vært nede på bare 2`ere og 1`ere. Skulle likt å sett de bedømme en kamp for oss i 5. div. Ville vært nødt til å gi en som scorer syv mål i en kamp minuspoeng på børsen!
Vet det er en tenkt situasjon og det ikke kommer til å skje at vg bedømmer lavere divisjoner med poeng, men om de skal behandle alle ligaer over samme børsen, så blir det jo sånn. Hvorfor har de egentlig med de øverste og de nederste tallene på skalaen når de bedømmer tippeligaen? Kunne jo gått fra 3-7. Det er jo bare de tallene man bruker. Om det ikke er en av avisens favorittspillere som gjør en knallkamp da. Da går det jo ann å legge på en karakter eller to ekstra.
Engasjert hovedtribunist!
Husker en gang Alan Shearer spilte en kjempekamp, og scorte 4 flotte mål i tillegg. I VG fikk han 9. Det sier nok om den børsen...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914