Helt Utilgivelig
Helt utilgivlig
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
det de kanskje bør tenke på er om en og samme person skal ta to straffer i samme kamp. Det blir fort vanskeligere da, psykologisk sett...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
fru stadion
Syns Roger gjør en flott kamp...og det gjør`n til mandag å
:ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
en miss er selvfølgelig tilgivelig (selv om det kan ta litt tid da...)
med ffk til champions league!
bare litt sån overtroiske tanker her nå: sist roger misse straffe for FFK var i trenings kamp mot indre østfold i fjor hvis jeg ikke husker feil, da snudde rekken for tap og uavgjort for FFK`s del, ikke lenge etter det spilte vi uavgjort 2-2 borte mot lyn, hva hendte etter det??? jo, FFK tok så og si allt av poeng! dette kan bli gøy folkens! har en god følelse! nå slår vi viking på mandag, så er vi igang!:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Jeg trur også vi slår viking hvis vi ikke får noen skader denna uka.. Med Rajo tilbake i midtforsvaret trur jeg det skal bli vanskelig å score på oss.. Åsså håper jeg West kan spille litt lenger enn i går..
Og det med Roger er helt klart tilgivelig.. Han gjorde en bra kamp igår og blir viktig videre i sesongen..
1 plass. 2005
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914