Været på Ullevål?
Hvordan er været på Ullevål? Like trist som det er her i Fredrikstad?
Er det meldt bedre vær utover kvelden?
Hvis matta på Ullevål er søkk våt så blir det vel kun lang pasningen til Hoås?
Er det meldt bedre vær utover kvelden?
Hvis matta på Ullevål er søkk våt så blir det vel kun lang pasningen til Hoås?
Ligger på 7-8 grader her nå. Litt overskyet.
Blir nok ikke noe bedre utover kvelden tror jeg.
Blir nok ikke noe bedre utover kvelden tror jeg.
Du sier litt overskyet, vil det si at det ikke regner?
og da er det bare til å redigere det jeg skrev egentlig....Nå skinner sola som bare rakkern..dette lover bra:ffk:Var å så på matta i går...og den så bra ut den,for å være på denne tida av året=)
(Dette er rett ved ullevaal stadion)
(Dette er rett ved ullevaal stadion)
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Hos meg (sentrum) har sola akkurat tittet frem, og begynner sikkert snart å varme opp gradestokken som til nå har ligget på rundt 9 i skyggen. Ser ikke noe til regn. Fint kampvær for spillerne, men blir sikkert ganske kaldt på tribunen for oss supportere. Typisk seriestartvær.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Her i Fredrikstad er det regn og drit kjedelig vær, men hvis det er bra vær på Ullevål så blir paraplyen hjemme.........
Opprinnelig postet av Hubro7
Her i Fredrikstad er det regn og drit kjedelig vær, men hvis det er bra vær på Ullevål så blir paraplyen hjemme.........
Paraplyen skal alltid bli værende hjemme når man drar på kamp. Finnes ikke en mer irriterende ting i verden enn folk som bruker paraply på tribunen. Få på deg regnjakke!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Paraplyen skal alltid bli værende hjemme når man drar på kamp. Finnes ikke en mer irriterende ting i verden enn folk som bruker paraply på tribunen. Få på deg regnjakke!
100% ENIG!!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Jeg sitter sammen med Hubro7 på stadion, og han er like forbanna på alle paraplyer som oss alle. Tror han har regnjakke. Paraply suger!
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
været i oslo
her kan dere følge været i oslo utover dagen.. bildene er fra VG huset i oslo....
her kan dere følge været i oslo utover dagen.. bildene er fra VG huset i oslo....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Hubro7
Beklager: jeg måtte bare "provesere" litt. Paraply er bannlyst! Så klart det er regnjakke som gjelder! Jeg har aldri hatt eller kommer aldri til å ha med meg paraply på stadion. Da får man heller bli bløt!
en annen fordel ved ikke å ha paraply er at man da har to hender ledig til å klappe med!
Bra!
Om vi taper eller vinner,
regnet høljer, sola skinner,
alt for Fredrikstad,
ALT FOR FREDRIKSTAD!!!
Om vi taper eller vinner,
regnet høljer, sola skinner,
alt for Fredrikstad,
ALT FOR FREDRIKSTAD!!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914