to drakter
forskellige drakter
ser ut som at vi må kjøpe to drakter i år:confused:
foreløpig så har aristokraten bare trøya med brynilsen på brøstet men det forundrer meg ikke om det kommer noen med feas ganske snart
ser ut som at vi må kjøpe to drakter i år:confused:
foreløpig så har aristokraten bare trøya med brynilsen på brøstet men det forundrer meg ikke om det kommer noen med feas ganske snart
---------------------------
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Vil spillerne bytte på å ha Brynhild eller Feas eller vil feks West ha Brynhild hele sesongen.
Da trenger du bare en drakt hvis du har en favorittspiller!
Da trenger du bare en drakt hvis du har en favorittspiller!
De kan jo ikke spille i ulike drakter i samme kamp, Hubro7... Så man vil nok ganske enkelt bytte på drakter fra kamp til kamp på en eller annen måte. Teit opplegg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ender vel med at de spiller førsteomgangen i Brynild-drakter og andreomgangen i FEAS-drakter. :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Coztansa: Jeg antar jo selvfølgelig at feks West spiller med samme draktsponsor i en hel kamp.
Det jeg kanskje tenkte på som en løsning er feks om West skal ha Brynhild hele sesongen så har Alex Lund Hansen FEAS hele sesongen.
Dvs i løpet av en kamp så spiller vi med to forskjellige drakter med tanke på reklame, blir litt som en "personlig" sponsor, eller vil Brynhild "sponse" en kamp og FEas en annen?
Det jeg kanskje tenkte på som en løsning er feks om West skal ha Brynhild hele sesongen så har Alex Lund Hansen FEAS hele sesongen.
Dvs i løpet av en kamp så spiller vi med to forskjellige drakter med tanke på reklame, blir litt som en "personlig" sponsor, eller vil Brynhild "sponse" en kamp og FEas en annen?
Hubro7: Det kan ikke være to forskjellige hovedsponsorer i en og samme kamp. Alle spillere må ha samme sponsor på brystet
Se også den tråden her: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=4235&perside=10&sidenr=2
Se også den tråden her: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=4235&perside=10&sidenr=2
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914