Husk meg
Brukernavn
Passord

Underdog, igjen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 07 apr 05, 15:33
Ser ut som :ffk: har fått underdog rollen igjen (at de ikke lærte i fjor?), og dette er stort sett positivt. Hvordan takler spillerne presset fra pressen for tida?

I gamle dager spillte :ffk: alltid best mot de gode laga og tapte for de dårlige. Ser ut som om den trenden har snudd med fjorårs sesongen, men gamle spøkelser kommer fort tilbake..

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 07 apr 05, 15:40
Jeg synes det er helt topp med FFK som underdog. Det betyr at alle tror vi er dårlige, og det betyr igjen at våre motstandere har mer å tape enn å vinne, og det er bra for vårs.

Folk som påstår at medieskriblerier ikke påvirker spillere, trenere, dommer og publikum tar skammelig feil, tror jeg. Norsk fotball er såpass jevn at alle i utgangspunktet kan slå alle, og da skal det ikke være så mange færre prosent innsats før det gir utslag i skåringer og poeng.

Jeg tror det skal bli vanskelig å score på FFK iår, og der ligger naturligvis også forbedringspotensialet fra forrige sesong. Vanligvis er jeg ikke innstilt på defensiv fotball, men i lys av vårsesongen i fjor mener jeg at FFKs suksess iår avhenger av forsvarsevnen.

Jeg tror vi har nok spillere som kan avgjøre kamper der framme. Jeg ser heller ikke at noen av de andre tippeligalagene har annen klasse over angrepsspillerene sine. Noen lag har bedre angrepsspillere, men ikke mange.

Jeg bare håper spillerene våre er mentalt sterke nok til å takle både medgang og motgang. Umulig å si før man har vært i situasjonen.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 07 apr 05, 15:53
Sultene ulver jager best !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914