Disse er Dommere Lyn mot FFK
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 05 apr 05, 23:36
Hoveddommer: Svein Oddvar Moen
Assistentdommer: Geir Åge Holen
Assistentdommer: Magne Tøsse
Observatør: Rune Pedersen
4.Dommer: Svein-Erik Edvartsen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 05 apr 05, 23:40
Er noen uker siden dette ble offentlig, og jeg krysser bare fingrene for at Moen ikke blir skadet underveis. Vil nødig se Edvardsen på Ullevaal-matta mellom 18 og 20 på søndag.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 05 apr 05, 23:42
jeg har ikke noe forhold til noen av de tre hovedaktørene.. kan ikke si jeg har hørt navnet på noen av de.
Rune P var en stor dommer i sin tid, Edvardsen er en skandale!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 06 apr 05, 08:07
Jeg har hørt en del negativt om denne Edvardsen noen ganger nå, men kjenner personlig ikke hans "merittliste". Noen som kan opplyse meg om hva han har gjort tidligere som vekker en slik motforestilling mot han som dommer? Er det bare fordi han ikke har dømt i FFK`s favør tidligere, eller er det mer alvorlig enn som så?
Ble medlem: 27 jan 04
Lagt til: 06 apr 05, 08:18
Svein Erik Edvardsen har dømt Stjernen utallige ganger. Like dårlig hver gang.
Hvis jeg ikke tar helt feil så var det denne mannen som av Stjernen-supporterne ble kalt for "Norges største kebab".
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 06 apr 05, 09:04
ishockey dommer??
ja ja... da kan jeg forstå motviljen med å bruke ham på fotballbanen. Han dømmer vel icing hvis Sørlie sparker ballen tvers over banen da...
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 06 apr 05, 10:49
Husker godt første gang jeg så Edvartsen dømme fotball, og ble imponert. Det var èn gang, etter det har det kun vært helt-på-trynet-dømming etter min mening fra hockey-dommeren i fotballstøvler.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 24 apr 03
Lagt til: 06 apr 05, 11:28
syns ikke vi skal klage så veldig på kebab jeg... mulig han suger i hockey men han er bedre en mange av di andre dommerne som dømmer tippeligaen
1 plass. 2005
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 06 apr 05, 11:49
Haha, ffkerkonge. Der er jeg ikke mye enig. Vi hadde jo Edvardsen i flere kamper i 1. divisjon, også i 2. divisjon. Og han var parodisk dårlige i samtlige. Dere husker kanskje cupkampen borte mot Moss i fjor også hvor han mistet hodet og hadde null kontroll... Edvardsen er vel også den dommeren som har terget på seg Aabrekk opptil flere ganger. Det var som regel Edvardsen som dømte kamper når trenere ble sendt opp på tribunen i 1. divisjon. Tilfeldig? Synes også han har en veldig arrogant holdning, og veldig tydelig at han mangler fotballforståelse. Men jeg skal prøve å gi ham en ny sjanse :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 06 apr 05, 12:00
Jeg husker Edvardsen i mange kamper fra 1. og 2.div. Synes ikke han var så dårlig som alle skal ha det til. Men at han kan være god i tippeligaen tror jeg nok ikke.
Fredd
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 06 apr 05, 12:59
Endret: 06 apr 05, 13:00
En dommer er god når han tilnæmet er usynlig. Noen Edvardsen alias kebab ikke kan sies å være. Han er typisk for de unge fremadstomende dommerne. De liker å vise seg frem, de skal ta for alt, og blir ofte pirkete. Spesielt i hockey er det lett å se dette. Når det kommer nye regler der, så er nok Edvardsen førstemann ut for å benytte dem. (det virker ofte som om han leter etter forseelser, men det er klart dette er min påstand.) Edvardsen ønsker å være den sjefen han aldri har fått muligheten til å være andre steder. Derfor ble han dommer.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
06/10/2024 22:02 | 2001f914