Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West vil til en større liga

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 apr 05, 19:42
Dette skriver Vi Menn.
Han forteller at det er mer ballbesittelse i USA, og at dommerne tillater mer fysisk spill i Norge.
Men trenerne er snillere her.
-Hjemme er det mer avstand mellom spiller og trener, sier hurtigtoget, som gjerne tar skrittet til en større lig.
Alle vil det. Nå forventes det mer av meg enn i fjor, og det er bra. Jeg skal forbedre meg. Og det vil være bra i forhold til potensielle oppkjøpere, avslutter den sympatiske 26åringen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 apr 05, 20:04
Nå tar ikke jeg alt som står i Vi Menn for god jord... Drillo har jo akkurat skjelt dem ut for sitt intervju...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 05 apr 05, 20:11
Det er vel ingen bombe at brian ikke vil spille resten av karrieren i norge...så og si alle spillere vil vel ut i europa...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 apr 05, 20:25
Dette er akkurat som forventet. West har større ambisjoner enn å spille for FFK. Tror ikke han kom hit for å forbli her, og det er sikkert også grunnen til at han ikke har skrevet under ny kontrakt. Gjør han det veldig bra i år, så vil han være attraktiv for større klubber som både kan betale mer og kanskje by på større sportslige utfordringer. Synd for oss, men sånn er virkeligheten.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 apr 05, 00:11
Håper west tar en eller to sesonger til etter 2005, men realiteten er nok at klubber i toppen av Eliteserien (vif, RBK, Brann o.l.) eller store klubber ellers i skandinavia ((tenker på københavn klubbene og kanskje gøteborg) vil få øynene opp for turbofarts toget på FFK og det er nok mer interesant for West en å spille "midtpåtabbellen" fotball i FFK. :(Dessverre men sant... kanskje et bytte med kvisvik etter sesongslutt.... he he:D

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 12 apr 05, 17:59
Jeg håper også at Brian West tar noen fler sesonger i FFK.

Det sies jo at speidere fra mange storklubber (som Arsenal f. eks.) var og speidet på Raio Piiroja i fjor. Men da kan de ikke unngå å ha sett West.

Alle storklubber har bruk for en så hurtig spiss som West. Så det spørs nok om han ikke havner i noen større klubber enn de i skandinavia!

Jeg tror han havner i Nederland eller Belgia, noen slike ligaer, for der har de mer penger, og nivået er bedre.

FFKgutten

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 12 apr 05, 18:24
tror west har godt av et par år til i ffk jeg.. selv om han er nesten like rask som han kid`en i the incredibles, mangler han enda mye hva angår teknikk og taktikk

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 12 apr 05, 18:47
Kjøp og salg er endel av fotballen, og derfor er det vel ikke unaturlig at West kan bli kjøpt.
Det er jo dessuten positivt at FFK kan være et springbrett ut i Europa, for da vil nok andre talenter prøve lykken gjennom FFK.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 12 apr 05, 19:01
Det er greit med ambisjoner, men hvem tør kjøpe West - en spiller som er så mye skadet? Knall på sitt beste, men "livsfarlig" ettersom han er så mye skadet. Nettopp det antydet jo Drillo tidligere i vinter også når han sa at han ville ha nye spisser

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 12 apr 05, 21:04
Ingen vet hva som skjer i fotball nei....skader har satt stopp for mange proffkarrierer..Lite trolig at vi bør bekymre oss med det første..Journalister er også veldig flinke til å legge meninger i munnen på objektene..

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 12 apr 05, 21:42
West går nok ingen steder på 1-2 år. Men han er hvertfall raksere enn Michael Owen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914