Akristokraten på nett???
Når var den Aristokraten skulle på nett da?
Siden har jo vært oppe en stund men ikke så mye har skjedd der.
Nå har jo drakta kommet også (vel kun i str Medium i Aristokraten i dag) men for alle som bort litt unna Fredrikstad så burde Aristokraten kommet på nett for en stund siden. Noen som vet status?
Link
Siden har jo vært oppe en stund men ikke så mye har skjedd der.
Nå har jo drakta kommet også (vel kun i str Medium i Aristokraten i dag) men for alle som bort litt unna Fredrikstad så burde Aristokraten kommet på nett for en stund siden. Noen som vet status?
Link
de skulle vært ferdig før jul, stod det først i FB. Så har det hele tiden vært like om hjørnet. men fortsatt har de ikke klart å få den ferdig tydeligvis. jeg som håpet å kunne handle der i god tid før seriestart slik at jeg kunne ikle meg FFK effekter til Lyn kampen 10.april. men ser ut til at så ikke skjer.
Finnes det noen bilder av den nye drakta? Fikk ikke sett den, og jeg tviler på at FFK skal spille i grønne Fleecegensere som den som er avbildet på Aristokratens side... :P
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
siden er ikke 100 % ennå da
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914