Jeg furter ikke.... (ffksupporter.net)
Hællæ guttæer!
Jeg kan nok tenke meg at dere har mye å gjøre, men å få slettet innlegget til Roger der han skriver at han ikke furter bør vel gjøres snart?
Om det da ikke kommer noe fornyelse der da. Jeg glemte å bruke CAPS LOCK. Beklager.
Jeg kan nok tenke meg at dere har mye å gjøre, men å få slettet innlegget til Roger der han skriver at han ikke furter bør vel gjøres snart?
Om det da ikke kommer noe fornyelse der da. Jeg glemte å bruke CAPS LOCK. Beklager.
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Moderator: Kanskje begrense oss til 128 smilies etter hverandre i fremtiden. 129 blir litt i meste laget!
Moderator: Kanskje begrense oss til 128 smilies etter hverandre i fremtiden. 129 blir litt i meste laget!
---------------------------
mini Ringberg
Jeg foreslår at dere fjerner det og setter inn det om "nye" Risholt. Vi må støtte Risholt. Han er en stor spiller, en herlig gutt og en av våre viktigste.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914