velg start 11eren via SMS
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 01 apr 05, 12:02
Endret: 01 apr 05, 12:14
Årets April spøk nr 1!
Eller kan dette være noe for Drillo?? he he, da hadde nok telefonen til han drillo gått en smule varm vil jeg tro... finner dere noen andre linker til artige 1 april spøker så legg døm her da.. hadde vært gøy å samle opp noen som har med fotball å gjøre ihvertfall...:ffk:
Send SMS til Tom Nordlie
Eller kan dette være noe for Drillo?? he he, da hadde nok telefonen til han drillo gått en smule varm vil jeg tro... finner dere noen andre linker til artige 1 april spøker så legg døm her da.. hadde vært gøy å samle opp noen som har med fotball å gjøre ihvertfall...:ffk:
Send SMS til Tom Nordlie
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
hadde vært fett da.. kunne vi stemt på de dårligste spillerne på start, slik at start tapte:D
her har vi en fra sunnmørsposten...Gikk ut med bilde å sa at Ålesunds første hjemmekamp var i fare fordi noen hadde tilgrisa matta dems med Molde fk...Og at de derfor trengte frivillige til å hjelpe de med å få matta på plass..de 100 første som ringte skulle få VIP billett..:D
Molde-vandaler kan ødlegge serieåpning
og ja....150 stk,gikk på spøken :ffk:
150 stk
Molde-vandaler kan ødlegge serieåpning
og ja....150 stk,gikk på spøken :ffk:
150 stk
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914