En drøy time til overgangsvinduet stenger....
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 31 mar 05, 22:57
Hva tror folket... skjer det noe? Jeg har mine tvil på at noe som skulle ha med FFK å gjøre vil dukke opp nå, men av "sikkerhetsmessige" gruner sitter jeg oppe en times tid til... :ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mar 05, 23:05
Følg med på sporten på TV2 kl. 23.30, kanskje det skjer noe der?
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 04 mar 04
Lagt til: 31 mar 05, 23:06
Tror nok ikke det skjer noe mer nå Jørn..
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:10
tror vel ikke det jeg heller som sagt, men greit å følge med ltt.. he he:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:14
Hvis det skjer noe så er det Hornseth som finner seg klubb. Har ingen grunn til å tro at FFK jobber med noen spillere nå. Når kvisvik saken er død så tror jeg ikke på andre alternativer. Men for all del, jeg synes stallen er god nok.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:17
Hornseth blir i FFK. Og ingen nye spillere kommer nok inn heller. Regner derimot med at ledelsen fortsatt har øynene oppe og kanskje jobber opp i mot noe som kan blir aktuelt når overgangsvinduet åpner til sommeren.
Fortsatt litt skuffet over at man gir slipp på Stian Johnsen uten at noen ny spiller i den posisjonen kommer inn. Men, men... Nå er det snart seriestart :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 08 mai 04
Lagt til: 31 mar 05, 23:19
var folk i 2 etasje fram til 21.30 på ungdomshuset....
om det stemmer at FFK har en sum på rundt 5 mil til spillerkjøp er det kanskje lurt å vente som ifjor så vi kan kjøpe det vi trenger å bruke god tid på å finne spillern....har faktisk et bedre lag på papiret iår enn ifjor da
Ble medlem: 11 okt 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:28
Så det lyste på ungdomshuset ja.. Men har alikevel ikke stor tro på at det skjer noe den restrende halvtimen.
Er vel uansett lurest og vente til overgangsvinduet åpner og faktisk planlegge noe stort frem til det, begynne og jobbe med det nå.. ikke TIL sommeren... :confused:
Lagt til: 31 mar 05, 23:32
Kan bekrefte (og har gjort det til Costanza) at Hornseth blir i klubben. Det ble jobbet med en klubb frem til i dag, men det hele har strandet.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 31 mar 05, 23:33
wtf? lekker forsvaret vårt? iflg sporten gjør det vist det..hehe.. Synes beckfireren er det eneste jeg faktisk setter min lit til... :p
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:33
For de som er oppe kan jeg nevne at det kommer en reportasje om FFK på TV2-sporten nå 23.35
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Lagt til: 31 mar 05, 23:38
Hector, hva handla innslaget om ?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Lagt til: 31 mar 05, 23:39
At fredrikstad forsvaret er lekk.
At vi slipper inn mer mål enn vi bør.
Og at vår venn Drillo er bekymret.
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 31 mar 05, 23:41
Opprinnelig postet av Costanza
Fortsatt litt skuffet over at man gir slipp på Stian Johnsen uten at noen ny spiller i den posisjonen kommer inn. Men, men... Nå er det snart seriestart :)
Ikke missforstå, Stian har vært en av mine favorittspillere. Men tror du at Macka er noe særlig dårligere i samme posisjon. Stian har vel til gode å prestere i en tippeligakamp han har vært i startelveren, han mangler likssom det siste lille på den tekniske biten.
Håper virkelig på noen gode innhopp fra Macka tidlig i serien, og muligens noen hele kamper etterhvert!
Macka fra start!
Lagt til: 31 mar 05, 23:44
Har bare sett McDonald i aksjon én gang, så kan ikke ha noen formening om han egentlig. Men har fortsatt tro på at Stian kan utvikle seg til å bli en god ving også i Tippeligaen. Var ikke akkurat mange kampene han fikk spille i den posisjonen i fjor, men det er en diskusjon som får være over nå. Får konsentrere oss om de vi har. Og pr. i dag ser det ut til at Drillo har Wiig som førstevalg i den posisjonen...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 31 mar 05, 23:50
Endret: 31 mar 05, 23:51
ifjor var jeg utrolig skuffet når ikke denne mannen gikk til ffk, og nå er han
gratis . Vet at han er midtbanespiller og vi er godt forspent der. Men han er fra fredrikstad da
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 31 mar 05, 23:51
Ingen nytt på tv 2.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 01 apr 05, 00:05
Ingenting på f-b heller... Ser ut som aprilspøken i år var "bomstasjon" på gangbroen, he he... Ja det hadde jo vært morsomt i praksis når 13 000 tilskuere kommer gampende over broen og skal betale :)
Ingen nye, men da har vi enda en ting å glede oss til når sommeren kommer :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
06/10/2024 22:02 | 2001f914