Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt forum?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 31 mar 05, 13:40
Ja når kommer det nye forumet?
Skulle ikke dette vært på plass?

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mar 05, 14:34
Endret: 31 mar 05, 14:35
Ja.. det kommer da.. ;)

Vi er i full gang, men jeg tør ikke sette noen deadline for lansering. Hadde vært veldig greit å få det ut til seriestart, i alle fall i løpet av April, men vi får se...
Den som venter på noe godt.. osv ;)

Utvikler og Medeier.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 31 mar 05, 14:38
hehe, problemet er programmerne våre... Der er litt slappe! ;)

La oss håpe dette tenner dem.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

morten

Moderator

Lagt til: 31 mar 05, 14:42
Slappe da eller?! :D
Sier jo at det kommer ;) hihi

Utvikler og Medeier.

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 mar 05, 14:53
*gjesp*....hørt det før....*gjesp* ;)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 31 mar 05, 15:05
Skal bli en fryd å skru på "threading"!!!!

Skal vi ha bare ett forum, som nå, eller skal det deles opp en smule? Vi kan jo ha en ryktebørs, eksempelvis, og en som heter "skal på kamp", mens en tredje kunne hete... tenke.... "fotball - I teorien" hehe...

Eller hva med "Neste kamp", som dekker opp både planlegging og spekulasjoner om nettopp neste kamp. Hehe, kanskje også ha en som heter "Forrige kamp"

Uansett, jeg tror det er ønskelig med et litt mer finkorna forum som ikke blir total smørje av alt mulig rart på en gang. Det er jo greit for folk å velge litt hva slags emne de vil bruke tid på...

morten

Moderator

Lagt til: 31 mar 05, 15:11
Endret: 31 mar 05, 15:11
Opprinnelig postet av Asgeir
Uansett, jeg tror det er ønskelig med et litt mer finkorna forum som ikke blir total smørje av alt mulig rart på en gang. Det er jo greit for folk å velge litt hva slags emne de vil bruke tid på...

Slik jeg har forstått det, og sett utifra skisser fra Holters så blir det et mer oppdelt forum. Nå er det ikke jeg som har ansvaret for akkurat den delen, men det er i alle fall slik jeg har forstått det. :)

Utvikler og Medeier.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 31 mar 05, 22:45
Det beste er selvfølgelig at moderatorer kan starte nye forum fortløpende og dynamisk, sånn at man kan tilpasse kategorier det som faktisk blir skrevet her på forumet. Liten vits i en kategori som ingen bruker, eksempelvis...

Moderatorer må da selvfølgelig ha rettigheter til å flytte meldinger fritt. Men det er vel greit nok så lenge man har database i bunnen. :-)

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 31 mar 05, 23:55
Syns ikke forumet må deles opp i for mange kategorier heller, det blir bare tungvint...syns egentlig det er greit å bare ha en kategori

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mar 05, 23:58
Det blir ikke mange kategorier, bare noen få... Er ikke noe poeng i å dele opp diskusjoner som går på FFK. Men å dele opp det som går på fotball med det som går på supporteraktiviteter vil nok gjøre det til det bedre. Også blir det et par til.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

morten

Moderator

Lagt til: 01 apr 05, 00:01
Bare ta det helt med ro..

Uansett hva som skjer kommer vi neppe til å ha mange kategorier, men i løpet av de 2 årene vi har drevet siden har vi merket at det er et behov for å dele opp forumet litt, ikke mye, men litt :)

Er nok toppen snakk om 2-3 kategorier, hvor hovedtyngden av innlegg holdes i en kategori som nå. Så dere har ingenting å bekymre dere for.. tror jeg! :D

Utvikler og Medeier.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 apr 05, 00:12
Skal det fortsatt være hvit bakgrunn?

Har jo sett endel forskjellige forum rundt i de andre klubbene og det er ufattelig mye mer oversiktelig med hvit bakgrunn.

Synes egentlig det forumet vi har er veldig bra jeg! Ikke så mye mikk-makk.. Synes blandt annet bilder på brukerne er en dum ting. Er lissom ikke brukeren som skal komme i fokus, men budskapet hans.

Bare en stakkarslig liten mening. uansett så er det vel nyttesløst og komme med ideer nå som alt nesten er klart.

Engasjert hovedtribunist!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 apr 05, 00:17
Endret: 01 apr 05, 00:17
Blir hvit bakgrunn, men må nok skuffe deg på noe: det blir mulighet for avatar (lite bilde under/over nick). Personlig synes jeg det kan være en grei ting for å identifisere/kjenne igjen brukere. Er ofte lettere å assosiere med bilde enn tekst. Men jeg er tilhenger av veldig små avatarer, for det blir forstyrrende om det blir stort. Der er jeg enig. Ellers blir layouten veldig, veldig lik den som brukes nå. Enkelt og greit, men med noen flere funksjoner.

Men dette er hovedsaklig Morten sin ting.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

morten

Moderator

Lagt til: 01 apr 05, 00:19
Endret: 01 apr 05, 00:20
Vel..du blir nok fornøyd da..
Bakgrunnen blir hvit og lysgrå i annen hvert innlegg.
Og bildene har du mulighet til å skru av ;)

Synes vi har havnet på en fin mellomvei mellom "mikk-makk" og ”totalt-fritt-for-alt-mulig”, uansett.. tror dette blir bra, og håper ikke dere misliker det nye forumet så ille..i alle fall ikke før dere har prøvd det ;)

Der slo du meg f*** meg igjen, bor du her inne eller Costanza?! :p

Utvikler og Medeier.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 apr 05, 00:21
Er egentlig ikke så farlig med bilde, eller avatar om det er det det heter, men liker det bare ikke om det blir for mye forskjellig sånt. Har vært litt på molde forumet bl.a. og der har de masse knapper, bilder, undertekster, m.m. og en liten smal stripe til teksten. Men men, det kommer jo ikke noe vettugt ut av en moldenser uansett så
;)

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914