JØRGEN TIL STABÆK
I følge NRK Østlandssendingen har Stabæk skrevetr leieavtale for Jørgen P for kommende sesong.
---------------------------
Tippy
bra han blir leid bort da, for han kan vokse på det og komme tilbake igjen da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
bra for jørgen,bra for klubben!
har fremdeles et lite håp om at han kan bli en viktig spiller for FFK...mangler plasseringsevne som kommer med rutinen.får håpe han gjør det bra stabæk
lykke til jørgen!
har fremdeles et lite håp om at han kan bli en viktig spiller for FFK...mangler plasseringsevne som kommer med rutinen.får håpe han gjør det bra stabæk
lykke til jørgen!
savner "svensk magi" allerede
Veldig positivt med leieavtale. Lokal gutt som kan utvikle seg i 1.divisjon. Kommer tilbake og er sjef i midtforsvaret vårt. Fornøyd.
husker jeg feil nå eller gikk kontrakten hans med FFK ut til sommeren ?
fint at han fant en klubb ihvertfall.
fint at han fant en klubb ihvertfall.
Den går ut etter sesongen, mener jeg ihvertfall. Mener også at det er regler med tanke på utleie av spillere som har ett år igjen av en kontrakt, eller kortere. Noen som sitter med konkret kunnskap rundt det?
Tror, understreker tror, at det er slik at spillere med under et halvt år igjen av kontrakt ikke kan leies ut. Mener å ha lest det for ikke lenge siden...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
leide ikke FFK bora ifjor a? og hentet han gratis når kontrakten hans gikk ut?
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914