Stadionavtalen i boks
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tidligere har FFK eiendom fått 25 % av billettintektene på stadion.
I år, når klubben sitter med 100 % av aksjene, vil også disse pengene tilfalle klubben.
Dersom snittet i år vil ligge på 10000 tilskuere og man regner kr 160 i snitt pr. billett, så vil det gi ca 21 mill i totale billett inntekter for 2005.
25% av 21 mill. er 5,25 mill.
Det vil si at klubben allerede i år vil ha dekket opp det det har kostet å betale ut Forsberg og co. :D
I likhet med Holters synes jeg Forsberg fortjener hver eneste krone...
FFK på toppen i 2005
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ville ihvertfall ikke forundret meg om han er med i den.
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 31 mar 05, 16:54
Endret: 31 mar 05, 16:55
Hvem ga lån til klubben rentefritt da den lå med brukket rygg? Det var ikke Høili, ikke Brynhildsen, ikke Værste folka. Det var ene og alene Hening Jarl Forsberg!!
Henning er verd sin vekt i gull!!!! Han veier ikke under 100 kg.
Takk, Henning for det du har gjort for oss alle, du har gledet en hel by!!
Det skal vi ikke glemme!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må i tilfelle være investeringspoolen til Moss det da......... Fortjener hver eneste krone!!!! Hvorfor det? Hele hans engasjemang I FFK, har handlet om personlig gevinst. PR og i rene kroner. Hadde tjent stort han, hadde nye stadion landet på hans eiendom........ Heldigvis gjorde det ikke det....... Men masse penger har han tjent på FFK alikevel.......
MAKAN!!!!:confused::mad:
En såkalt bedreviter som er totalt historieløs? Nei, ærlig talt...
Den personen som redda FFK fra totalt kollaps for ti år siden var ENE OG ALENE HENNING FORSBERG!!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
At det ble gjort mye rart i klubben på den tiden, er vel ingen overdrivelse, men det skyldes vel ikke Forsberg, alene? Antagelig så var det vel fordi han var den eneste i klubben med litt teft, at han styrte mye alene.
Når FFK "ikke leker butikk" så kan de ikke forvente at andre skal leke heller. Forsberg fortjener det han får, selvom man selvfølgelig kunne ha håpet at han skulle la klubben slippe billig. Det skulle forundre meg mye om ikke han er med i det omtalte investorpoolet.
La oss selge hele laget!!
Tør ikke å engang å tenke på hvor mye mer Høili, Brynildsen og FEAS er gode for enn Henning Forsberg...
Dessuten gikk vel ikke disse "5 millionene" til Henning Forsberg alene? Fikk ikke han en sum på ca. 3.6 millioner? Ta det med en klype salt.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Å sole seg i glansen.
Macka fra start!
Noen bidrar med investeringer. Som f.eks Forsberg. Men må de som investerer absolutt ha høy fortjeneste? Da burde jo de som bidrar med bare never få avkastning også!
Men når det gjelder Forsberg tror jeg han er en ekte supporter av FFK, og investerer sin avkastning på spillerkjøp.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
– Blir du å finne på tribunen når Værste stadion står klar til brusek?
– Det får man ta stilling til når den tid kommer. Men jeg vil uansett ønske dem lykke til, avslutter Forsberg.
Dette beviser vel en gang for alle at Forsberg er langt mer interessert i å tjene penger på FFK en det sportslige. Han er en like stor d***sekk i FFK systemet som han er som forettningsmann uten at jeg vil gå inn på detaljer rundt dette.
Jeg vil vel heller si at han har bidratt med å holde FFK i breddefotballens rekker alt for lenge....At Forsberg nå er ferdig er en gledens dag for FFK selv om det er andre elementer som også må bort før man er i havn...
SETT I GANG Å BYGG FOR F***!!!
Bedreviteren
Lagt til: 01 apr 05, 17:35
Endret: 01 apr 05, 17:36
Tror også du kommer til å se det etterhvert holters.....
Uansett om dette er sannheten, så rokker det ikke ved det faktum at Forsberg på den tiden reddet FFK økonomisk og startet noe i FFK, som har ført frem til der vi er i dag.
Jeg tror ikke vi hadde vært i tippeligaen i dag uten Henning Forsberg, selv om det er mange som har bidratt på veien.
Og da synes jeg faktisk det er likgyldig hvilke motiver Forsberg har hatt.
FFK på toppen i 2005
Bedreviteren
Lagt til: 01 apr 05, 18:07
Endret: 01 apr 05, 18:10
Dessuten, Forsberg ga ikke FFK penger han lånte dem penger og fikk i gjengjeld ganske stor makt.......
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Og da synes jeg faktisk det er likgyldig hvilke motiver Forsberg har hatt.
Vi må aldri stille oss likegyldige til folks motiv, når det handler om vår alles kjære klubb. Til det er det alt for mange som stiller opp med en helt utrolig dugnadsånd.
En klubb som FFK ville blitt reddet uansett, på et eller annet vis. Synes ikke en person som kun går inn med egen vinning i tankene, fortjener ros når han senere velger å trekke seg ut med profitt. Han trekker seg ene og alene pga at hans rolle har blitt minimalisert. Han er ikke lenger konge i klubben, med alt det medfører av medieomtale og ros.
I løpet av kort tid ble Kong Salomon forandret til Jørgen hattemaker, det klarte han ikke å leve med, og valgte å hevne seg ved å selge seg dyrt. Forkastelig og egoistisk!
Macka fra start!
Latterlig at mannen er så bitter i tillegg...
Uansett, det viktigste nå er at framdriften på Værste økes med 500% i minuttet og at ting begynner å falle på plass...håper det foregår ting i kullissene, men i nye FFK som får Kina på 80 tallet til å virke like åpent om beina til Berit Riise er det aldri godt å vite...La oss bli ferdig med denne patetiske framtonigen som kaller seg Henning Cornelius Forsberg Jr. og se framover!!!
Jeg synes også det er direkte kvalmende å lese at Forsberg ikke vet om han blir å finne på tribunen på nye Værste stadion. Elsker han plutselig ikke FFK lenger?
Men mitt poeng er at på det tidspunktet som han valgte å gå inn i FFK, for og få klubben opp å stå, så var det veldig positivt for klubben og er nok en av flere grunner til at vi idag har en klubb som befinner seg i eliteserien og at organisasjonen FFK må sies å være blandt toppene i Norge.
Når det er sagt, så er jeg skuffet over at han har valgt å gi seg selv en slik avsluttning på sin tid i FFK som han nå har gjort.
Når du nå er så kritsk, djpete,
så vil jeg bare til slutt minne deg om at du som nestformann var med på å gi Henning Forsberg et 10 års æresmedlemskap i Plankehaugen for litt over et år siden, hvis jeg ikke husker helt feil. :D
FFK på toppen i 2005
Send han et åpent brev via bla` så kan vi jo se hva han svarer!!!
En ny tid kommer for klubben og man må alltid se på mulighetene fremover.
Og mulighetene for FFK i fremtiden er enormt store, det er vel de fleste enige om. :D:D
FFK på toppen i 2005
Nei Forsberg ta din kjepphøyehest og ri ned i avgrunnen der du hører hjemme.
Nå er jeg av den personen som aldri har likt hans engasjement for ffk.
Nei hold deg til dine like menn ute på Hankø.
Takk for det du gjorde men nå har tatt tilbake.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914