Prøver media å provosere?
Alle kjenner jo til Drillos anstrengte forhold til enkelte medianisser enten de er fra TV eller akersgata.
Risholtsaken kan være en ren provokasjon og et forsøk på å støye det til før seriestart.
Risholt blir i FFK, fedig med den saken.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av VG. 30 Mars
FFK som klubb har et voldsomt potensial, men internt er det motsetninger som frustrerte den sportslige ledelsen gjennom hele fjorårssesongen.
Kommer dette til overflaten i år, under Drillos ledelse, er det ikke sikkert resultatet er like heldig som i fjor.
Opprinnelig postet av VG. 30 Mars
÷ Lenge siden Drillo har levert annet enn gode analyser på TV. Kan gå sur og legge skylden på omgivelsene, som for eksempel mediene. Takler neppe eventuell motgang særlig godt.
Opprinnelig postet av VG. 31 Mars
FFKs midtbaneess Roger Risholt (25) skal ha blitt forsøkt gitt bort til minst én annen norsk toppklubb nå like før seriestart.
Virker på meg som at VG virkelig prøver og oppfylle sin egen profeti........
Etter å gitt meg sjøl 3 ukere karantene,
er jeg på banen igjen. Hadde sjølsagt håpet på mange positive forandringer disse siste ukene før seriestart, men ...hva har skjedd.
Arve lovte oss jo en fin ny hovedsponsor, mange trodde sjølsagt på det. Fabla om ny 3 års kontrakt på bakgrunn av ny stadion osv. Andre kjettere påpekte , hei dette ser skralt ut, tilogmed sa noen direkt " dette er dårlig jobba". Huff sånne "kjettere".
Dessverre hovedsponsoren var nesten som tatt ut av H:C Andersens "Keiserens nye klær".:cool:
Spillefronten da, forsterkningene som man venta på, vel det er blitt de som var diskutert for 3 uker siden og som knappt skapte noen jubel her på sidene da.
Samkjøring av laget, samholdet, tja er det rett at Risholt og Drillo er på kollisjons kurs , så sier jeg bare: Det må være navnet som skaper likeheten mellom mennesker.:rolleyes:
Resultatene , flott med seier over Odd 2-1, men skuffende å se på intervjuet med Egil Roger etterpå. Ikke mye smil å se.
Spilt bedre før!!!!!!
Ellers så terper laget forsvaret i Sverige, og satser på under 1 baklengs pr. kamp. Høres fint ut det.
Slutter her, men ønske om en fin sesong, hvor det offensive ikke bare fortsetter å være ord ord fra Kværeng & Mokkelbost i ny og ne, men vil prege sesongen.
Sier fortsatt, men bakgrunn fra uttalelser fra tidligere " alt dårligere enn 4-6 plass en fiasko.
Tipper derfor 6 plass i årets TL
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Vi leker ikke butikk" sier Bagstevold. Nei vel? Hvordan går det ann å miste en kontrakt på 500 000 ved å snakke med Kvisvik, hvis man går ryddig frem?
Flere har i den siste tiden klaget over/bemerket at klubben har blitt lukket, og i liten grad komuniserer klart med omverden. Hvis klubben hadde pratet med Chess FØR ting lekket ut i VG, så hadde vi aldri mistet avtalen. Klubben visste at Chess er tungt inne i både Ray og Brann, da burde man ha klarert ting med Chess først. Ikke spurt om lov, men forklart hva man ønsket å gjøre. på den måten unngår man misforståelser. Dette hemmelighets tullet har nå kostet klubben flere milioner kroner.
I forhold til Roger og Roger, så kunne klubben også her vært mye klarere. Klubben kunne ha sagt: Alt er bra, Risholt er en viktig spiller for oss, som ikke skal gå noe sted. I stedet sier de: "Han er under kontrakt". Dette skaper kun rykter og usikkerhet.
Tenk dere reaksjonen til Risholt, når VG ringte å ba om en kommentar på at FFK har forsøkt å gi ham bort! Det spiller ingen rolle om det er sant eller ikke, for det står i norges største avis, og skaden er skjedd.
Det samme gjelder forsåvidt situasjonen til Håkan. Så lenge det ikke foreligger konkrete planer, så bør klubben være klare på at han blir og er ønsket i klubben. Ingen er tjent med usikkerhet!
La oss selge hele laget!!
Det utsagnet faller vel på sin egen urimelighet. Det er akkurat det de gjør. De leker butikk.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ingen kan si noe annet enn at dette lukter nødløsning lang vei.
La oss håpe at med ny stadion på plass, så kan vi begynner å DRIVE butikk igjen - ikke bare leke.
Ansvarlig redaktør
Flere er inne på dette med åpen klubb og alt var bedre før osv. Ingen klubb gir ut info som har med overganger, sponsoravtaler, intern uro etc. Hvorfor skal man det? Et eks. Se på Brann og Strand fra LSK. Brann sier: Ingen kommentar!
Er man åpne på slike ting er det ofte en ulempe i prosessen.
Folk frår vite det når avtaler etc er i havn. Det er bra nok.
Hører akkurat nå på radio Fredrikstad. De tuter avgårde om Risholt saken, Chess saken osv Hva er vitsen? Hvem gavner dette?
Til deg Holters.
Hold deg for god til å bli med i hylekoret.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Til deg Holters.
Hold deg for god til å bli med i hylekoret.
Og jeg som syntes jeg hadde vært positiv i det siste! ;)
Hylekor eller ei - Hovedsponsoratet var en gedigen skuffelse. Det var i alle fall mitt momentante inntrykk der og da.
Ansvarlig redaktør
Det er ikke værre en å sammenligne med i fjor, da gikk Høili inn med en sum på 5 millioner. Jeg våger påstanden om at årets hovedsponsore ikke bidrar med like stort beløp, ei heller at de bidrar om det skal hentes forsterkninger underveis i sesongen.
Det kan hende at jeg må krype til korset , dersom mine antagelser er feil. Men jeg er sta i min påstand - intil det motsatte er bevist.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av Topscorer
Nå blir det mye grin på siden. Ta dere sammen. Se at FFK er et hett tema i media.
Flere er inne på dette med åpen klubb og alt var bedre før osv. Ingen klubb gir ut info som har med overganger, sponsoravtaler, intern uro etc. Hvorfor skal man det? Et eks. Se på Brann og Strand fra LSK. Brann sier: Ingen kommentar!
Syns vel ikke det veldig mye grining her nå. I hverfall ikke i forhold til hva som har skjedd de siste dagene. 500 000 i mange år..... Tenk litt på det.
Når det gjelder åpenhet, så trenger ikke den gjelde media og supportere, men den MÅ omfatte sponsorer, eller "samarbeidspartnere" som klubben kaller de.
Og at Holters, som virker som en sindig kar, innrømmer at vi som har vært kritiske, kanskje hadde litt rett, gjør vel ikke at han er med i noe hylekor.
La oss selge hele laget!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914