tippekonkurranse(r)
hadde vært skøy med en tabellkonkurranse oss ffk supportere imellom!er dette blitt diskutert?kan det bli aktuelt?ELSKER å tippe!!
foreslår at de av brukerne som ønsker det kan sende inn sitt tabelltips plassering fra 1 til 14.
hvor vi da eventuelt kan regne poengsum runde for runde(slik på vg.no), eller en oppsumering ved sesongslutt.poengskala kan foreslås....
noen som er interressert i det her?noen som kan ta ansvaret for en link hvor man sender inn kun sitt tabelltips?
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Vi kommer tilbake med poengskala når konkurransen lanseres!
Utvikler og Medeier.
savner "svensk magi" allerede
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Superkjegle
Kan vi få noe statistikk på hva folk har tippet? Jeg er interessert i å se hva gjennomsnittet har tippet..
Dette kommer når vi lukker tabellkonkurransen.
Ang. siffertipskonkurranse, så har JEG tenkt til å ta på meg det ansvaret i år... Tro det eller ei! ;)
Oppfølgingen kan det nok hende ikke blir like bra som Anduril sin, da jeg brått kan få mye å gjøre, men vi skal forsøke å få til et mer automatisk system.
Det var tross alt en stor suksess i fjor!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
i år har jeg store ambisjoner om å komme blant de 5 beste på tippekonkuransen!:cool::ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Superkjegle
Kan vi få noe statistikk på hva folk har tippet? Jeg er interessert i å se hva gjennomsnittet har tippet..
Dette kommer når vi lukker tabellkonkurransen.
Ang. siffertipskonkurranse, så har JEG tenkt til å ta på meg det ansvaret i år... Tro det eller ei! ;)
Oppfølgingen kan det nok hende ikke blir like bra som Anduril sin, da jeg brått kan få mye å gjøre, men vi skal forsøke å få til et mer automatisk system.
Når starter denne siffertipskonkuransen? Før søndagens kamp? Og hva går konkuransen ut på? Skal vi tippe kun FFKs kamper eller hele serierunder?
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Holters: Skal du ha den ut til første runde så er det nesten på tide å få lagt den ut eller? ;)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Så hva mener Holters med dette innlegget da? :)
Nå er det bare 53 1/2 time igjen til kampstart.:D
FFK på toppen i 2005
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914