Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK tippes på 12

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 mar 05, 14:16

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 mar 05, 14:27
Det må jeg si var en begrunnende analyse av FFK. Vedkommende kom faktisk ikke med en eneste begrunnelse for hvorfor FFK skal havne der nede. Først skriver han at treningskampene har vært dårlige, det veier opp for skadene han nevner senere. Så kommer han inn på flyten og sier at vi ikke har den ennå, men når vi får den er vi gode nok til å slå topplagene... Og summen av dette skal gjøre at vi ender på 12. plass?

Med slike begrunnelser og synsing på øverste hylle skulle jeg klart å lage en analyse på hvorfor Rosenborg rykker ned også.

Det ser dog ut som Rolf Eivind er fan av den nye stadion :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 29 mar 05, 14:43
Gleder meg til å se hvordan tabellen tippes av ffksupporter.net i år. Ble litt oppstyr om det i fjor. Hadde ikke forsterkningene kommet så hadde nok tipset slått til. Når kommer det egentlig, Costanza?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 mar 05, 16:58
Opprinnelig postet av stenhard
Hadde ikke forsterkningene kommet så hadde nok tipset slått til.

Nå var det jo ikke akkurat en bombe at FFK forsterka på sommer`n, det har alltid Eggen gjort. Nytter ikke å si at tipset var bra fordi FFK hadde rykka ned hvis de ikke hadde forsterka...det burde vært med i beregningen at FFK har penger til å forsterke hvis det trengs...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 mar 05, 17:04
Endret: 29 mar 05, 17:08
Tipset var en vurderingen ut ifra stallen. Man kan ikke beregne "om og hvis og dersom". Vi har mange lag i Tippeligaen med ressurser. Det er ikke tvil om at Costanza hadde rett i sin vurdering, og FFK var meget heldige og dyktige i høsthalvåret

Det blir et tips i år også, dog ikke så grundig som i fjor... Det visste seg at det var bortkastet tid og arbeid, da folk kun leste plasseringen oglagnavna alikevel. Ingen fikk med seg det faktiske innholdet.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 mar 05, 17:19
Endret: 29 mar 05, 17:20
Jeg syns det er en selvfølge at man ser på økonomien til klubben når man skal beregne tabellen...en klubb som FFK har ressurser til å forsterke, mens f.eks Moss har langt færre ressurser til slikt. I FFK har det jo også vært tydelig at man forsterker på sommer`n. F.eks Dadason i 1.div

Generelt sett vil jeg si at tabell-tipsing ofte bare er "om og hvis og dersom".

Og uten at man trenger å dra opp hele den diskusjonen igjen, så syns jeg ikke at det var begrunnelsen av tipset som var så veldig dårlig, men at supporternes egne sider dømte sitt eget lag ned, det tror jeg ikke har skjedd mange andre steder.

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 mar 05, 17:40
Endret: 29 mar 05, 17:43
Opprinnelig postet av HectorFFK
Jeg syns det er en selvfølge at man ser på økonomien til klubben når man skal beregne tabellen...en klubb som FFK har ressurser til å forsterke, mens f.eks Moss har langt færre ressurser til slikt.

Det er vel litt for mye forlangt for en supporterside å sitte med informasjon om økonomien til klubbene? Greit at noen lag er enkle å si har bra/dårlig økonomi, men skal man først legge til grunn økonomien, så bør det gjelde for samtlige klubber.

Sannheten er jo at når alt kommer til alt, så er fotballen rund, uansett hva spillerstall, trenerteam og økonomi måtte gjelde. Det går i hvert fall ikke an å analysere seg til en tabell... :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 29 mar 05, 17:40
Tabell-tipping er i hverfall et sikkert vårtegn...
Her på jobben tippes det for fullt...beste tippet hittil er FFK på 3 plass (meg)
Da er ingen fakta lagt til grunn..bare hjerte..he..he
Det virker som om det er endel analytikere her på forumet, jeg regner med dere kommer med noen fornuftige tabbeler snart.
ÅÅHHhh nå er det ikke lenge igjen..

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 29 mar 05, 18:17
la avisene tippe FFK hvor de vil, så skal "GUTTÆNE" vise døm hvor skapet skal stå når serien er i gang! 9 plass er mitt tips, og ikke en plass under det!:cool:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 mar 05, 18:43
Du klarer ikke å la diskusjonen ligge du Holters.

Opprinnelig postet av Holters
Det er ikke tvil om at Costanza hadde rett i sin vurdering

Costanza kom med en meget god vurdering, men NEI Holters, han hadde ikke rett. Han hadde oss nemlig på nedrykksplass.

Macka fra start!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 29 mar 05, 18:51
Endret: 29 mar 05, 19:18
Opprinnelig postet av djpete
Du klarer ikke å la diskusjonen ligge du Holters.

Det var ikke jeg som brakte det på banen. Jeg må få lov til å delta i diskusjoner som alle andre, og ytre mine meninger på lik linje som blant annet deg.

Opprinnelig postet av djpete
Det er ikke tvil om at Costanza hadde rett i sin vurdering

Costanza kom med en meget god vurdering, men NEI Holters, han hadde ikke rett. Han hadde oss nemlig på nedrykksplass.

Deg om det.

Vurderingen blir helt sikkert like god i år. Fåtallet har like god oversikt over Tippeligaen som det Costanza har. Men som sagt: Den blir mindre i år. Det er ingen som leser eller bemerker begrunnelsene uansett.

Ansvarlig redaktør

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 mar 05, 20:02

Deg om det.

???

Er du ikke enig i at FFK overlevde?

Gidder ikke diskutere dette emnet mer, våre meninger i denne saken er vel ganske klare.

Macka fra start!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 29 mar 05, 20:25
Endret: 30 mar 05, 00:11
Hihi. djpete, det er det er bortkasta tid: Noe av det mest positive med dette forumet er moderatorene, men når det gjelder å ta selvkritikk, så er det full nekt, _uansett_!

Og når det gjelder det famøse tabelltipset, så er det sånn at Costanza ikke sier noe, mens Holters forsvarer det med alle de "skitne" :-) argumentasjonstriks han har på lager.

Edit: Litt skrivefeil og uforståelige setninger rettet opp etter beste evne

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 29 mar 05, 22:19
hehe, den første setningen der ble for dyp for meg, TgfkaFFK. ;)

Fortsatt ikke jeg som brakte dette på banen!

:ffk:

Ansvarlig redaktør

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 30 mar 05, 00:14
Synes forøvrig at dere bør legge med fyldig begrunnelse i år også. Synes det var veldig interessant å lese de velfunderte analysene til Costanza (selv om han er tett som tippa FFK ned)

PS:
Den siste parantesen er der for å se om han tør å gjøre det en gang til. Hvis han ikke tipper de ned i år igjen er han FEIG :-)

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914