Jørgen Pettersen til Stabæk?!
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 29 mar 05, 00:43
Han ska snakke med klubben i morgen,så stor sjanse for at han blir solgt før fristen stenger...
snakker med stabæk ---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 mar 05, 00:46
Får håpe det blir noe av det. Både for Jørgen og FFKs del. Ser derimot ikke ut til at klubben klarer å bli "kvitt" Hornseth før overgangsvinduet stenger... Det er litt kjedelig.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 29 mar 05, 02:09
De kan sikkert bli kvitt Hornseth, men tror problemet er at spilleren selv totalt overvurderer sine egne ferdigheter. :confused:
Han har feks. uttalt at han ikke vil gå til noen klubb som har lavere ambisjoner enn å spille i toppen av 1. divisjon i 2005.
I mine øyne er Hornseth ikke i nærheten av å holde hverken tippeliga eller 1. divisjonsnivå, og er vel det eneste spillerkjøpet FFK har gjort, som nesten udiskutabelt kan få betegnelsen et bomkjøp.:confused:
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 14 jun 03
Lagt til: 29 mar 05, 10:15
Må bare få lov til si at jeg er fullstendig enig med sa1. Sjelden kost fra den kanten. Det var rene ord for pengene.
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 29 mar 05, 11:57
med totale bomkjøp , så bør man også regne med Koskela.
Blir overrasket om han får spilletid i år.
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 29 mar 05, 12:02
Jeg er ikke enig når det gjelder Kosso. Synes han gjorde en solid sesong i fjor.
Fredd
Lagt til: 29 mar 05, 12:48
Kosso er ikke bomkjøp! I forhold til hva vi betalte (som jeg tror ikke var alt for mye) har vi fått en anvendelig midtbane spiller som klarer seg brukbart på tippeliganivå.
Men med Risholt og Enerly som konnkurenter på midt/høyresiden av midtbanen har det ikke blitt alt for mye spilletid. Men fra det, til bomkjøp er det en lang vei.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 29 mar 05, 17:36
Prestasjon, spilletid og pris avgjør bomkjøp eller ei....... I så måte er Hornseth og Håkan to store bomkjøp i mine øyne........ Men totalt sett har FFK kommet godt ut av kjøp i Eggens tid....
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 29 mar 05, 17:45
Endret: 29 mar 05, 17:46
Syns det vel er å ta litt hardt i, når du kaller Håkan et stort bomkjøp. Er vel neppe hans skyld at han har gått mye skadet? Når det er sagt så er jeg enig i at han ikke har prestert like godt som han har pratet :rolleyes:
Hørte forøverig på radioen i dag at Drillo ikke kunne si noe sikkert om Håkans (nære)fremtid i klubben. Noen som vet noe? Jeg har jo reg. at det har blitt lite spilletid på Håkan i treningskampene. (hmm dette hører vel hjemme i en egen tråd, men skitt au)
La oss selge hele laget!!
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 29 mar 05, 18:15
når det gjelder håkan tror jeg han er mye lik hornseth, han har det i kjeften, men mangler prestasjon på banen, begge er derfor etter mitt syn bomkjøp..(ja da, håkan scora mål i fjor og det gjorde hornseth også) men synes lissom at begge har "skrytt" seg selv høyt opp, for så å falle rett ned igjen når de skal vise det frem... men, hvem vet, kansje håkan blir eliteseriens store profil i år....??
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 01 mar 04
Lagt til: 29 mar 05, 19:11
var det 7 mål Håkan endte på i fjor?
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Lagt til: 29 mar 05, 19:13
5 mål og i alle fall 3 assists
Enerly hadde også 5 mål, mens West scoret 6 og Ringberg 11.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 30 mar 05, 16:18
I papirutgaven av Aftenposten Aften gikk det frem at det var så og si sikkert at Jørgen får kontrakt med Stabæk. Får bare ønske han lykke til der.
Fredd
Lagt til: 30 mar 05, 17:19
Virker som han gjorde et positivt inntrykk i treningskampen han spilte. Supporterne på stabaek.no er også stort sett fornøyde og håper de signerer kontrakt med Jørgen, selv om de er mest opptatt av at han må klippe seg først... :)
Satser på at dette går i orden.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
06/10/2024 22:02 | 2001f914