Tippeligasiden.no hakke peil!
Noen som har sette dette våset?
Tipper FFK ned
Verste mølet jeg har lest på lenge. De har jo tydelig vis ikke gjort leksa si i det hele tatt.
Tipper FFK ned
Verste mølet jeg har lest på lenge. De har jo tydelig vis ikke gjort leksa si i det hele tatt.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Sto mye dumt der ja...
Regner vi med at Helland skal være forsvarsgeneralen i FFK?
Er FFK Drillo i ”sin egen” klubb?
Piiroja er jo ikke hentet på lån...
Han er tross alt kjøpt...
Blir litt oppgitt......
Regner vi med at Helland skal være forsvarsgeneralen i FFK?
Er FFK Drillo i ”sin egen” klubb?
Piiroja er jo ikke hentet på lån...
Han er tross alt kjøpt...
Blir litt oppgitt......
Tvers igjennom dårlig analyse. Tror det er gjennomgående at kunskapene er generellt lave. "ekspertene" fokuserer på en håndfull såkalte stjernespillere, og ser ikke andre på banen. Jeg kjenner meg dårlig igjen når jeg leser VG`s eller Dagbladets kampreferater, eller ser på NRK og TV2-sporten for den saks skyld. Var det stort andre enn West og Risholt som ble nevn i fjor, uansett hvordan de eller resten av laget spilte?
MAKAN:confused:
Ok, jeg kan finne argumenter for at FFK vil slite, men denne analysen var rett og slett amatørmessig. Man bør ihvertfall basere ting på fakta. Enhver drittunge med middels kunnskaper på Managerspill vet jo mer en denne/disse personen(e) som har prestert en slik "analyse".
Bryr meg egentlig ikke, men klarte ikke å la være å legge et innlegg i debatttrpden der. Var nesten fristet til å spørre om Tippeligasiden egentlig er en humorside:D
Ok, jeg kan finne argumenter for at FFK vil slite, men denne analysen var rett og slett amatørmessig. Man bør ihvertfall basere ting på fakta. Enhver drittunge med middels kunnskaper på Managerspill vet jo mer en denne/disse personen(e) som har prestert en slik "analyse".
Bryr meg egentlig ikke, men klarte ikke å la være å legge et innlegg i debatttrpden der. Var nesten fristet til å spørre om Tippeligasiden egentlig er en humorside:D
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914