Husk meg
Brukernavn
Passord

matta på stadion pr 25.3.2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 26 mar 05, 15:56
Matta ser mye bedre ut iår
FFK har kjøpt inn ny bra maskin til å få banen bedre
Isen er borte 2 uker tidligere
å matta kom seg såpass på høsten før snøen(kulda) kom at den ser mye bedre ut.

sikkert ikke det som er mest intressant for folk nå da men.......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 mar 05, 15:59
Er det noen som har mulighet for å få tatt ett bilde av matta, gøy å se hvordan den ser ut

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 mar 05, 17:55
Har faktisk lurt på hvordan matta er iår, husker den var ganske så dårlig i starten av fjorårs sessongen, så det er bra noen sitter med sånn info også...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 mar 05, 19:49
Synes faktisk info om matta og stadion er kjempeviktig. Matta dikterer hva slags fotball som kan spilles der, og en god matte vil FFK profitere på, det er jeg sikker på.

Alle lag som er gode på dødballer vil relativt sett bli svakere på baner med skikkelig fløyelsmatte.

FFK har et raskt spill på bakken, noe som gjør at gode matter vil være med på å skaffe FFK poeng. :-)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 26 mar 05, 19:52
Håper for all del at jeg tar feil, men jeg er styggt redd for at vi er mindre avhengig av ei bra matte i år, enn hva tilfelle var i fjor.

Macka fra start!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 mar 05, 20:07
Samma hvordan matta er vel,ballen kommer til å være være mest i lufta med drillo uansett:D:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 mar 05, 03:10
Opprinnelig postet av djpete
Håper for all del at jeg tar feil, men jeg er styggt redd for at vi er mindre avhengig av ei bra matte i år, enn hva tilfelle var i fjor.

Der tror jeg du tar feil, djpete.

Vi kommer til å slå mindre langt i år enn i fjor.
Som Asgeir helt riktig sier, så kommer vi i år til å spille mye raskt langs bakken og det kommer til å bli FFK`s viktigste våpen i år ved siden av dødballer.
Langballer vil vi kun komme til å se når motstanderlaget er i balanse.

Ellers var det hyggelig å se at du er tilbake på forumet igjen, djpete. Har ikke sett deg her på veldig lenge nå.:D

FFK på toppen i 2005

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 mar 05, 15:49
Treningskampen mot Moss tydet iallefall ikke på mye raskt spill langs bakken, men jeg håper du får rett Snæbbus 1.

Macka fra start!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 mar 05, 16:49
Treningskampen mot Moss tydet iallefall ikke på mye raskt spill langs bakken, men jeg håper du får rett Snæbbus 1.
var du ikke å så på mot ogg eller IFK da.. du kan ikke bare se en kamp å tro at det er slik det blir. Dem jeg har sett tyder på at snæbb1 har rett og jeg må si at FFK er ett mye bedre..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 05, 16:54
Er noen som bare tenker lange, høye baller så fort man nevner navnet Drillo. Ser ut som det er en myte som aldri vil dø ut. Det blir en del lange baller mot etablert forsvar, men hovedpoenget er å skape raske overganger etter breakdown... Tror ikke det blir noe særlig flere lange baller enn i fjor, og da var det i perioder MANGE meningsløse baller fra forsvarsleddet og opp mot enslig spiss.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 mar 05, 18:10

Er treningskampen mot Moss den eneste kampen du har sett i vinter, djpete?
Du må jo tenke på hvilket lag vi stillte med i den kampen, det var vel nærmest et B-lag

I kampene mot IFK Gøteborg og Odd har vi spillt med lag som har vært noe som kan ligne på en 1. ellever.

Mot IFK var det vel knappt en langpassning i hele kampen og i 1. omgang mot Odd, hvor vi hadde krefter til å spille Drillofotball, var det heller ikke mange langpassninger.
Ihvertfall langt mindre enn det vi så under KTE sin ledelse sist år.

Drillofotballen, som er basert på mye fart og løpsstyrke, krever en topp trent tropp. Derfor blir det spennende å se nå i starten av sesongen, hvor mye spillerne som har vært plaget med skader har blitt satt tilbake bla. kondisjonsmessig.
Derfor tror jeg det er en stor fordel at vi nå har mange spillere, som kjemper om de samme plassene. Det kommer også Drillo til å benytte seg av. Derfor vil 1. ellveren helt sikkert variere fra kamp til kamp.:D

FFK på toppen i 2005

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 28 mar 05, 01:40
Jeg tipper nok at myten om hva Drillofotball består av kommer til å leve videre uansett. Jeg synes jeg hører "gamlegutta" på stadion så fort det kommer en pasning framover fordi bakre mann er pressa og ikke tør å slå kortpasning: "Drillo, vøtt... Det var noe a`ant i gamle daer, sø".

Hvis det er sånn jeg tror, at Drillo er en superopportunist, som forsøker å få maksimalt ut av FFKs mannskaper, så vil FFK komme til å spille med svært få lange pasninger oppover. FFK har rett og slett ikke materialet til det. Vi har spillere som er forholdsvis gode med ballen, forholdsvis raske, men framfor alt ikke spesielt gode på hodet. Bortsett fra en og annen midtstopper, da, som kommer opp på corner eller frispark.

Ideelt sett skulle jeg ønske drillo plasserte Enerly foran den ene goalen sammen med keeper og keepertrener ca 1 time pr. dag... Med den allerede gode foten der ville vi fått masse bonus (les poeng) ved dødball og frispark høyt oppe.

Jeg er faktisk ikke spesielt redd for at Drillo kommer til å ødelegge fotballen i Fredrikstad. Til det kan mannen altfor mye om fotball. Jeg misliker sterkt det han sier om "underholdning", men det er bare noe han sier for å holde bavianene (journalistene) og hyenene (gamlegutta) på avstand. Hehe.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 05, 00:08
Det ser hvert fall ikke så veldig grønt ut på dette ferske bildet

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 05 apr 05, 00:20
:Dforresten et genialt bilde:D

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 05, 00:29
Det var utrolig bra ja :)

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 05 apr 05, 08:19
Sikker på det er fra stadion a? De trente vist ikke der igår tror jeg...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 05, 11:53
Står i bildeteksten at det er fra stadion hvert fall...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914