FFK blir tippet sist
Aftenbladet har tippet Tippeligaen se her
Disse eksperttipsene har jo aldri rett, så at FFK blir tippet i bunnen betyr jo bare at vi ikke gjør nettopp det :)
Dessuten, de er jo patriotiske til tusen, noen bra treningskamper til å begynne med i vinter (de siste resultatene er jo ingenting å skryte av) og Viking skal plutselig gjøre alt så mye bedre denne sesongen? Neppe...
Dessuten, de er jo patriotiske til tusen, noen bra treningskamper til å begynne med i vinter (de siste resultatene er jo ingenting å skryte av) og Viking skal plutselig gjøre alt så mye bedre denne sesongen? Neppe...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Haha, viking på 4. plass og FFK på jumbo? Ja, og i morra skal jeg til månen å spise rakfisk!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Aafk på 11. Hehe. Er ikke noe poeng i å se på lokalavisers tips. Ikke noen tips i det hele tatt egentlig. Men det er jo litt interessant å se hva de nasjonale avisene tipper.
Fredd
De seriøse tipper ikke FFK på siste plass! Da er de uvitende.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Jeg skjønner det rett og slett ikke. Mulig jeg er blind siden jeg er ffk-patriot.
Vi blir nummer to på høsttabellen. Vi henter inn 5-6 nye spillere der sikkert 2-3 vil spille fast. Henter en av norges beste trenere så vi har to av landets beste. Vi har mer erfaring og har lært av feilene i fjor! Norges beste supportere og økonomi til å hente fler når sommern kommer! Skjønner ikke at folk kan sette oss helt i bunnen da.... Greit nok at vi hadde litt flyt i høst, men pokker heller!
Som sagt så er jeg kanskje litt blind?
Vi blir nummer to på høsttabellen. Vi henter inn 5-6 nye spillere der sikkert 2-3 vil spille fast. Henter en av norges beste trenere så vi har to av landets beste. Vi har mer erfaring og har lært av feilene i fjor! Norges beste supportere og økonomi til å hente fler når sommern kommer! Skjønner ikke at folk kan sette oss helt i bunnen da.... Greit nok at vi hadde litt flyt i høst, men pokker heller!
Som sagt så er jeg kanskje litt blind?
Ære være plankebyen!
Jo flere som tipper FFK i bunnen jo bedre blir det. Ser gjerne at alle tror de kan hente tre poeng mot FFK, så yter de 90 % mot oss. Glimrende.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914