argh..
men blir deilig å vise de at de tar feil i år også.. greit nok at vi ikke er gullkandidater, men rykke ned?? neeei.hehe
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Før forrige sesong hadde vi også dårlige treningskampsresultater. Men forskjellen er nå at jeg vet at nivået på dagens FFK er bedre en de har vist. Får vi en optimal sesong så er det ikke til å stikke under en stol at vi blir å finne på øvre halvdel av tabellen.
De fire tetlagene RBK, VIF, Brann og Viking er nok på et litt høyere nivå enn oss, men de andre føler JEG at vi er på høyde med.
Så folkens se frem til en fantastisk sesong. Gleder meg sinnsykt til første seriekamp.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Riktignok så har de stort underskudd, men den som tror at den beste regnskapsskikk resulterer i seriemesterskap i fotball får tro om igjen.
Pussig at det er spesielt på Lillestrøm-forumet at fansen er blitt enige om å dømme FFK nord og ned, pga av Drillo. Deres egen spillestil er jo også en stor vekt på defensiv trygghet og fysisk styrke bundet sammen med langballer... Mulig de føler de må følge opp Ivar Hoffnarr fra ifjor..
Mulig LSK alt i alt vil ende opp høyere på tabellen enn FFK, fordi de er sabla tøffe og sterke, mens FFK vil være redusert pga manglende treningsgrunnlag og matchtrening hos viktige spillere, men det vil være artig å slå dem i begge innbyrdes oppgjør.
FFK vil ha et mer variert register å spille på, takket være Drillo og det lille ekstra pga av spillere som Donaldinho.
Og...- har forståelse for at vi blir tippet ned. De fleste ser nok på våre dårlige resultater i treningskampene.
Derfor skal det bli så moro å komme i gang med Drillos skadefrie tropp. Det blir deffinitivt ikke nedrykk!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg sa ikke at folk skriver så mye om FFK der, men de siste dagene har tipsene hatt FFK i bånn.
å det med latskaps skyld er litt dumt å si da.. en kunne sett dette på hvilken som helst nett side.. syns ikke du burde si slikt. :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Vidar
Pussig at det er spesielt på Lillestrøm-forumet at fansen er blitt enige om å dømme FFK nord og ned, pga av Drillo. Deres egen spillestil er jo også en stor vekt på defensiv trygghet og fysisk styrke bundet sammen med langballer...
Bah, nå var det vel strengt tatt en person som har satt oss i bunnen pga Drillo. I hvert fall i linken du refererte til, hvorvidt denne personen er representativ eller ei vites ikke, men at du dermed uttaler at LSK-fansen er ute etter å dømme FFK pga Drillo blir vel da litt feil? :)
PS; ettersom tråden ser ut til å få en del svar, så er det kanskje greit å endre emneoverskriften til noe mer fornuftig enn argh...?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Men det er vel gjerne sånn at slike forum ofte kan være en saueflokk også? En skriver sin mening først, de andre leser så denne og kommer med sin nesten identiske versjon. Felles fiende er ofte populært :)
Når det er sagt, så er vel det bare positivt? Det verre her som jeg bor. Her tror jo lokalaviser og befolkning på at Viking tar gull i år, det er ikke måte på til hyping av det laget der, kun fordi de begynte bra i treningskampene. De skyter seg selv i foten vil jeg tro.
Typisk Stavanger egentlig. Først hyper de selv opp Viking til noe de aldri klarer å innfri, så kaller de sesongen en fiasko når Viking ikke innfrir de skyhøye kravene byen har satt.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914