Husk meg
Brukernavn
Passord

argh..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 25 mar 05, 13:45
ser at "alle" tipper ffk rett ned på andre diskusjonsforum. hvorfor? irriterer meg.hehe
men blir deilig å vise de at de tar feil i år også.. greit nok at vi ikke er gullkandidater, men rykke ned?? neeei.hehe

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 25 mar 05, 14:12
Greit nok synes jeg. Dårlige treningskaper gir lave forventninger. Men vi viser dem det er jeg enig i.....og noen gratis poeng pga undervurdering kommer nok godt med.......

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 25 mar 05, 14:34
Det som er betryggenes å vite er at vi tross alt har et sterkere mannskap en vi hadde når vi ble nummer to på høstsesongtabellen.

Før forrige sesong hadde vi også dårlige treningskampsresultater. Men forskjellen er nå at jeg vet at nivået på dagens FFK er bedre en de har vist. Får vi en optimal sesong så er det ikke til å stikke under en stol at vi blir å finne på øvre halvdel av tabellen.

De fire tetlagene RBK, VIF, Brann og Viking er nok på et litt høyere nivå enn oss, men de andre føler JEG at vi er på høyde med.

Så folkens se frem til en fantastisk sesong. Gleder meg sinnsykt til første seriekamp.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mar 05, 14:40
Skjønner ikke hvorfor så mange blander inn Viking når de snakker om lag som skiller seg ut positivt fra de andre. Jeg mener det er klasseforskjell på RBK, VIF og Brann kontra Viking om man ser på spillematerialet. Legger man samtidig fjorårets sesong til grunn, så blir det enda mer uforståelig. Fin stadion, grei økonomi, profilert trener og gode tradisjoner har de. Men på papiret synes jeg ikke de er noe stort bedre enn de andre lagene, foruten RBK, VIF og Brann. For bak de så er det i utgangspunktet utrolig jevnt.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 25 mar 05, 16:35
Man bør nok regne med LSK også i gullkampen. De har alltid vært harde og tøffe, men blir et hakk tøffere med Røsler som trener.
Riktignok så har de stort underskudd, men den som tror at den beste regnskapsskikk resulterer i seriemesterskap i fotball får tro om igjen.
Pussig at det er spesielt på Lillestrøm-forumet at fansen er blitt enige om å dømme FFK nord og ned, pga av Drillo. Deres egen spillestil er jo også en stor vekt på defensiv trygghet og fysisk styrke bundet sammen med langballer... Mulig de føler de må følge opp Ivar Hoffnarr fra ifjor..
Mulig LSK alt i alt vil ende opp høyere på tabellen enn FFK, fordi de er sabla tøffe og sterke, mens FFK vil være redusert pga manglende treningsgrunnlag og matchtrening hos viktige spillere, men det vil være artig å slå dem i begge innbyrdes oppgjør.
FFK vil ha et mer variert register å spille på, takket være Drillo og det lille ekstra pga av spillere som Donaldinho.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 25 mar 05, 16:46
Hamarkameratene blir å regne med i år også! Samtidig tror jeg Brann kan gå på en smell. Noe de jo ofte gjør når forventningspresset blir for høyt.

Og...- har forståelse for at vi blir tippet ned. De fleste ser nok på våre dårlige resultater i treningskampene.
Derfor skal det bli så moro å komme i gang med Drillos skadefrie tropp. Det blir deffinitivt ikke nedrykk!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mar 05, 17:53
hvorfor har du ikke link da ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Vidar

A-lagspiller

Lagt til: 25 mar 05, 18:21
keiko: er det meg du snakker til? Ikke dumt å være ekstra tydelig når man kommuniserer online. Link til LSK-supporternes sider ville du funnet på ffksupporter.net sin linkside, men for din latskaps skyld så..LINK

Jeg sa ikke at folk skriver så mye om FFK der, men de siste dagene har tipsene hatt FFK i bånn.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mar 05, 18:56
hei vidar. takk, men han som la inn dette burde da lagt link da :D

å det med latskaps skyld er litt dumt å si da.. en kunne sett dette på hvilken som helst nett side.. syns ikke du burde si slikt. :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mar 05, 19:04
Endret: 25 mar 05, 19:05
Opprinnelig postet av Vidar
Pussig at det er spesielt på Lillestrøm-forumet at fansen er blitt enige om å dømme FFK nord og ned, pga av Drillo. Deres egen spillestil er jo også en stor vekt på defensiv trygghet og fysisk styrke bundet sammen med langballer...

Bah, nå var det vel strengt tatt en person som har satt oss i bunnen pga Drillo. I hvert fall i linken du refererte til, hvorvidt denne personen er representativ eller ei vites ikke, men at du dermed uttaler at LSK-fansen er ute etter å dømme FFK pga Drillo blir vel da litt feil? :)

PS; ettersom tråden ser ut til å få en del svar, så er det kanskje greit å endre emneoverskriften til noe mer fornuftig enn argh...?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Vidar

A-lagspiller

Lagt til: 25 mar 05, 19:31
Sjekk tråden "Ti før sesongen 2005". Ikke mye tiltro til FFK og Drillo der. Det er helt spesielt med Lillestrøm. Andre steder man tipper så plasserer man FFK sånn litt under midten.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mar 05, 19:38
Ah, tok utgangspunkt i linken du selv la inn jeg skjønner du :)

Men det er vel gjerne sånn at slike forum ofte kan være en saueflokk også? En skriver sin mening først, de andre leser så denne og kommer med sin nesten identiske versjon. Felles fiende er ofte populært :)

Når det er sagt, så er vel det bare positivt? Det verre her som jeg bor. Her tror jo lokalaviser og befolkning på at Viking tar gull i år, det er ikke måte på til hyping av det laget der, kun fordi de begynte bra i treningskampene. De skyter seg selv i foten vil jeg tro.

Typisk Stavanger egentlig. Først hyper de selv opp Viking til noe de aldri klarer å innfri, så kaller de sesongen en fiasko når Viking ikke innfrir de skyhøye kravene byen har satt.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914