Roger Risholt
Regner med at du er her inne og leser, nå er det vel på tide å skrive noen i ord i boka de her inne.
Hadde vært gøy å lese hva du synes om Drillo som ny trener, alle skadene dere har slitt med, målsetting, nye spillerne hva du synes du om de, ja det er mye å ta tak i.
Vi supportere støtter dere i tykt og tynt, litt kan dere vel gi tilbake, vi ønsker bare at dere kan skrive litt til oss.
Hadde vært gøy å lese hva du synes om Drillo som ny trener, alle skadene dere har slitt med, målsetting, nye spillerne hva du synes du om de, ja det er mye å ta tak i.
Vi supportere støtter dere i tykt og tynt, litt kan dere vel gi tilbake, vi ønsker bare at dere kan skrive litt til oss.
Hadde nok vært morro at Roger hadde sagt noe, men tviler på det
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvis det er slik at de ikke har tid til å skrive mer enn en gang i halvåret så begynner jeg å lure... De sier jo at vi supportere er så viktig under kampene, da er det vel ikke mye å forlange at de tar seg tid til å skrive ned noen ord hver fjortende dag eller noe?
Har skrevet før at jeg savner oppdateringer på spillerdagbøkene, men det virker som ikke spillerne bryr seg. Det må da være noen som gidder å skrive? Simen Brenne for eksempel?
Har skrevet før at jeg savner oppdateringer på spillerdagbøkene, men det virker som ikke spillerne bryr seg. Det må da være noen som gidder å skrive? Simen Brenne for eksempel?
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914