Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK bør snart forlenge kontraktene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 mar 05, 07:24
Det er vel flere spillere som blir Bosmenn i år, rart at de ikke forlenger med de.
Brian West
Gherland MacDonald
Pål André Czwartek.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mar 05, 08:38
dette skjer slapp av.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mar 05, 10:07
Endret: 25 mar 05, 10:08
Opprinnelig postet av keiko
dette skjer slapp av.

He he he, tipper mange sa det om hovedsponsoren og; "Slapp av, det skjer nok" :)

Håper ledelsen er i gang allerede jeg. Er det ikke slik at andre klubber kan forhandle med spillerne når de har et halvt år igjen av kontrakten?

Hvis så er tilfelle, og de er Bosmenn i år og vi nærmer oss juni/juli så begynner det vel å haste? Hvis kontrakten går ut i desember så er det vel bare tre mnd til andre klubber kan tilby de kontrakt?

Nå vet jeg ikke om det er tilfelle, det er i hvert fall slik på cm, he he, men hvis så er tilfelle så bør ledelsen få dampen opp. Jeg vil ikke se at en annen tippeligaklubb snabber opp Brian West gratis for eksempel...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 25 mar 05, 10:29
Jeg har dessverre lite tro på at West er FFK spiller neste år. Hadde jeg vært han hadde jeg dratt en Bosman og cash`a inn en feit sign on fee i USA eller en større klubb i Norge eller europa.
Men det kan vel kanskje tenkes at han trives godt her og blir, bare han får en bra kontrakt?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 05, 10:39
Brian er en av dårligst betale i klubben, ryktene vil ha det til 250-300000 i året.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 25 mar 05, 10:53
kanskje det hadde vært lurt å prøve å signe han med én gang? Han løper jo en stor risiko ved å evnt. satse på bosmann, siden han har en lei tendens til å få langvarige skader. Ikke lett å få seg ny klubb med en monster-strekk.
Ved å tilby han kontrakt nå, så får han bedre lønn med én gang og sikkerheten ved evnt sykdom.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 05, 11:19
- Vi er veldig fornøyd med den jobben Brian har gjort for oss, og vi håper at han blir her utover nåværende kontrakt. Vi kommer til å innlede samtaler med Brian og agenten hans i løpet av få dager.

Kontrakten til West varer ut kommende sesong, men FFK vil trolig strekke seg langt for å beholde spissen.

- Vi kommer til å tilby han en svært forbedret kontrakt i forhold til det han har nå. Brian har utrettet alt vi håpet på, både som spiller og person, supporterne elsker han og vi ønsker å belønne han for det, sier Hansen.

Det skrev FFK Supporter net i oktober i fjor, men ingen har skjedd, merkelige greier.Les her

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mar 05, 12:47
Det bør vel nesten ikke være noen tvil om at FFK har forsøkt å forlenge kontrakt med Brian West, kanskje også flere ganger, men at han høflig har takket nei. West er jo ikke dum. Han vet at han har spilt en meget god sesong for FFK, han vet at han er høyaktuell for landslaget til USA, og han vet at det finnes bedre og større ligaer i Europa enn den norske. Han må tenke på seg selv og egen utvikling, og en amerikansk landslagsspiss har nok, dessverre, større ambisjoner enn å spille for Fredrikstad... Men når det er sagt, jeg håper klubben strekker seg laaaangt i et desperat forsøk på å beholde han litt til, for Brian er utrolig viktig.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 mar 05, 12:58
Hadde jo vært lurt å forlenga med McDonald før sessongen også. Hvis han skulle bli en "hit" i tippeligaen blir det mye vanskeligere å forlenge mot slutten av sessongen...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 mar 05, 13:13
Det skjer nok mere innen for klubbhusets vegger enn det vi hører om.

Som Costanza sier, så har nok FFK en dialog med både West med flere om forlengelser av kontrakter. Men når det gjelder West, så tror jeg nok også klubben ønsker å se tiden litt ann, med tanke på alle hans skader.

Dessuten så tar nok klubben dette i riktig rekkefølge. Nå ønsker man å få den komplette troppen for 2005 sesongen på plass først, for så deretter å intensivere eventuelle kontraktforlengelser med de spillerne man ønsker å ha med videre de neste årene. :D

FFK på toppen i 2005

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 mar 05, 00:36
Endret: 26 mar 05, 00:37
Jeg er av den formening at West var en av de aller viktigste spillerene i fjor, men nøkternt sett; West er neppe i posisjon til å få en megafet kontrakt i en "større" liga i Europa, og selv om han skulle bli en knallsuksess i FFK og Norge, så er nok innkjøperne fra England, Frankrike, Italia og Spania opptatt av litt mer enn fart. Relativt sett er farta til West mindre i søreuropa, og teknikken hans selger heller ikke alle plassene på Neu Camp. Britene er ekstremt opptatt av skader og jamnhet, og der er vel heller ikke Brian i toppskiktet.

Jeg tror Brian må utvikle seg en god del skal han kunne dra inn fete bosman-kontrakter, og dette vet han nok sjøl også. Jeg håper Brian føler at han best kan utvikle seg i FFK i flere år før han kan kæsje inne fetere saker som sikrer alderdommen.

Brian kommer forresten til å score bøtter med mål iår, bare så dere er klar over det. :) Hadde vært hyggelig å se Brian og Kvisvik på samme lag au.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914