Husk meg
Brukernavn
Passord

2 mill for Hoås

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 23 mar 05, 13:20
synes det er mye for et så uskrevet blad som han, men får bare håpe han lykkes da...http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050323/SPORT/103230008

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 mar 05, 13:50
Mange syntes 2.5mill var mye for Bertelsen også og har slaktet prestasjonene hans i ettertid. Jeg fatter ikke hvordan folk kan klage på det kjøpet! Jeg kunne skjønt det om han var 33 år, men her snakker vi om en gutt på 20 år! Bertelsen har meget bra fart og alt som skal til for å bli en meget god back. Han var outstanding mot Odd.

Når det gjelder Hoås, så har jeg egentlig ikke så mange meninger om ham. Liten tvil om at det er en talentfull spiss, men hva er egentlig spisskvaliteten hans? Høyden? Han er visstnok ikke spesielt god på hodet, men det kan han kanskje bli? Ikke er han akkurat hurtig heller?

Har ikke sett Hoås nok til å kunne uttale meg noe særlig om ham, så det meste hadde blitt ville spekulasjoner. Jeg velger i alle fall å ha troa på ham og synes det er spennende at vi henter inn U21-landslagsspillere.

Men skal innrømme at jeg ikke helt vet om det er nødvendig med både Wiig og Hoås i troppen. Nå ser det riktignok ut som om Wiig er tiltenkt en plass på venstrekanten.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 mar 05, 14:21
Endret: 23 mar 05, 14:25
Opprinnelig postet av super
synes det er mye for et så uskrevet blad som han, men får bare håpe han lykkes da...

enig i det.
virker som det er de eneste spillerne ffk får tak i/vil ha, spillere som "kan bli".
håper han lykkes.

i samme skuta er:
Viikmae
Bethelsen
Wiig
Blixt

de vi har henta mao...
spennende blir det ihvertfall :)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 23 mar 05, 14:34
Opprinnelig postet av Holters
Mange syntes 2.5mill var mye for Bertelsen også og har slaktet prestasjonene hans i ettertid. Jeg fatter ikke hvordan folk kan klage på det kjøpet!.

Vel,tingen er at han blir vurdert opp imot prestasjonene til Wade Barreth som presterte veldig bra den tida han var her...Og jeg kan ikke se de samme kvalitetene hos Berthelsen desverre etter å ha sett mange av treningskampene han har vært med i...Men får jo bare håpe han blir like god som det wade er...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 23 mar 05, 14:34
Oppkjøp av U-landslagsspillere er i alle fall tegn på at FFK vil være å regne med i framtiden!
Om 4 år er halve landslaget fra FFK;)

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 mar 05, 14:38
Er det ikke slik at hvis vi skal ha glede av spillere i mange år, så er det FFK gjør nå helt riktig da?

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 mar 05, 14:40
Om Bertelsen er god for 2,5 millioner eller ei er vel heller ikke noe som skal konkluderes med nå uansett. Han var ment som en langsiktig investering, en spiller som mest sannsynlig kommer til å utvikle seg her i 3-4 år for så å kanskje bli solgt til en større klubb. Først da kan vi konkludere med om han var verdt pengene, og det tror i hvert fall jeg at han er.

Han slet litt i begynnelsen, men hvem kan vente at han tar steget opp fra førstedivisjon til TL i løpet av noen treningskamper? FFK brukte mye lengre tid de :) Og nå ser det jo ut som han begynner å bli varm i trøya også, og allerede har begynt å gi valuta for pengene... :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 mar 05, 18:39
Bertelsen imponerte i alle fall i går...

Og... Hvor mange kamper tok det vel ikke før Barrett ble kvitt skaden og begynte smått å prestere? Synes heller ikke at Barrett overgikk Bertelsen i prestasjonene!

Et lurt kjøp av klubben - Han kommer vi til å få glede av i mange år.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914