Gratis
Stian Johnsen gikk gratis til AAfk.
Utrolig , men sant !
Utrolig , men sant !
... og dessuten går det rykter om rammen rundt Hoås sin overgang kom på cirka to millioner? Hvis begge disse tingene stemmer er jeg skremt, og utrolig skuffet over ledelsen.
Romsdals Budstikke (Helt på slutten av artikkelen)
Romsdals Budstikke (Helt på slutten av artikkelen)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ikke overraskende. Det var tross alt klubben som kontaktet Aalesund. Hvor har du dette fra?
Og der kom det et innlegg til. hehe. Tydelig at jeg ikke er oppdatert på ryktefronten i dag. Om Hoås kostet 2 millioner, så har vi allerede brukt opp hovedsponsorinntektene. ;)
Og der kom det et innlegg til. hehe. Tydelig at jeg ikke er oppdatert på ryktefronten i dag. Om Hoås kostet 2 millioner, så har vi allerede brukt opp hovedsponsorinntektene. ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg snakket med Stian etter kampen i Ø. hallen i går. Han sa han gikk gratis.
Det var jo FFK som kontaktet Aafk om en overgang.
Er dette fakta?? Skremmende i så fall.. Gutten har jo nettopp skrevet 2-års kontrakt for helv...!!!! Det skal koste penger å løse en Tippeliga-spiller fra sin kontrakt!!! Hadde forventa at vi skulle dra inn 3-400.000 på Stians overgang ihvertfall.
Fatter ikke hvorfor man ikke vil kvitte seg med Håkan i stedet. Selg han til Sverige hvor han fortsatt har et godt rykte - da kan vi kanskje få en slant for ham.
Er det forøvrig noen andre som har fått med seg at Håkan har trent med Moss? Fikk nyss om dette for et par dager siden. Er det fakta?
Fatter ikke hvorfor man ikke vil kvitte seg med Håkan i stedet. Selg han til Sverige hvor han fortsatt har et godt rykte - da kan vi kanskje få en slant for ham.
Er det forøvrig noen andre som har fått med seg at Håkan har trent med Moss? Fikk nyss om dette for et par dager siden. Er det fakta?
Pontus
Opprinnelig postet av Torbjørg
Jeg snakket med Stian etter kampen i Ø. hallen i går. Han sa han gikk gratis.
Jeg snakket også med ham i går, og han ville ikke si noe om dette, så jeg finner det litt merkelig. Han innrømmet riktignok at FFK ikke hadde stått i veien for noen overgang, samt at det var de som tipset Aalesund.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914