Stian, hvis du leser dette forumet, bli hos oss!!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 22 mar 05, 01:26
Endret: 22 mar 05, 01:26
Mvh
Søren alias Snæbbuss-aristokrat #78
Oppfordrer alle som vil at Stian skal bli å skrive et lite støtte innlegg i denne tråden....om ikke det hjelper så mye på avgjørelsen hans, så ser han hvertfall hva fansen ønsker! (om han leser forumet her da)
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Kom igjen a` Stian! Og uansett: Orange er ikke en ordenlig farge å ha på en fotballtrøye, rød-hvit er tingen :ffk:
- Fredrikstadgutter våre veier -
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
STIAN DU KAN BLI DEN BESTE V.KANTEN I NORGE. BLI HOS OSS!!!!!!!!!:ffk:
Glemmer aldri de mange raidene dine, eller den perfekte pasningen til Dag Frode hjemme mot Tromsø.
Uansett hva du gjør, så ønsker jeg deg lykke til videre med din fotballkarriere. :)
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Har ikke du akkurat flyttet å greier æ? Blir pes å flytte nå med engang vettu.
Lange flate ballær på vingane.....
Signatur:
max 250 tegn
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Du er en av de "gamle" som enda er med i klubben, og jeg blir oppriktig lei meg hvis du forsvinner...så så vær så snill Stian, bli!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Personlig har du vært blant mine favoritter helt siden du kom som et friskt pust i de tunge 2.div-tider. Med din fart og unike evne til å utfordre en-mot-en, er du en spillertype som ethvert lag misunner. Du er noe så sjeldent som en ren vinge i beste FFK-ånd (har vi hatt noe lignende siden Bjørn Borgen??!!), og du presterer best når du ligger rettvendt helt ute på krittmerket/sidelinja med ballen i bena! Du er unik i så måte, er vel bare Kvisvik i Brann som har den samme evnen i dagens Tippeliga.
Når du har selvtilliten i orden er du utvilsomt en av Tippeligaens farligste angrepsvåpen, problemet er bare at du må tro på det selv!!!! (Tror jeg har prøvd å forklare Stian dette i beruset tilstand på Mets en gang, men vet ikke om det hørtes så seriøst ut da... he-he).
Jeg håper VIRKELIG at du blir kontraktstiden din ut de neste to årene ihvertfall. Du skal vite at du er høyt verdsatt av både hovedtribunen og supporterne i Fredrikstad generelt!
FFK og Stian Johnsen har fortsatt mye ugjort!!
Lange, flate ballær på vingane!!!!!
Pontus
Vingspill har alltid vært FFKs varemerke, og paradoksalt nok har vår beste venstreving de siste åra vært besatt av en nordlending. Og sånn burde det fortsette!
Så, Stian, siden du nå har fått vært skadefri en god stund, nå er oddsen god for at du gjør det kanonbra i FFK. Så blir det masse scoringær fra venstre ving! Og så kan du bare velge og vrake i tilbude senere.
Så, Stian: Bli i FFK, drit i om treneren ikke vil satse på deg, tenk på at supportere vil ha deg, og at sånt vingspill som du presterer er høyt skattet i Fredrikstad!
Tror ikke du har skrevet under enda.....
IKKE GJØR DET!!!
Du er jo den beste venstrevingen vi har....bli å kjemp om en plass så skjønner nok gamlefar at han må bruke deg:)
Lenge leve hjørnet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914