Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian, hvis du leser dette forumet, bli hos oss!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 22 mar 05, 01:26
Endret: 22 mar 05, 01:26
Jeg, og ganske sikkert mange flere, ønsker inderlig å se dine fantastiske raid opp langs venstre sida denne sesongen også!!

Mvh
Søren alias Snæbbuss-aristokrat #78

Oppfordrer alle som vil at Stian skal bli å skrive et lite støtte innlegg i denne tråden....om ikke det hjelper så mye på avgjørelsen hans, så ser han hvertfall hva fansen ønsker! (om han leser forumet her da)

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 22 mar 05, 01:44
Henger meg gjærne med på denne. Stian, du er fredrikstad gutt.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 mar 05, 03:56
Slenger meg på jeg og. Bli i FFK Stian!!!

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 22 mar 05, 07:04
Stian: klart du må bli. Vi trenger jo deg 10. april! Var det ikke i kampen mot Lyn på Ullevaal sist at du "krumma " ryggen, hadde noen fantastiske løp og et par gode målsjanser på slutten av kampen?

Kom igjen a` Stian! Og uansett: Orange er ikke en ordenlig farge å ha på en fotballtrøye, rød-hvit er tingen :ffk:

- Fredrikstadgutter våre veier -

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 mar 05, 07:30
blir med jeg å. Du kan ikke gå stian. please bli i :ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 22 mar 05, 09:42
STØTTER DETTE 100%.

STIAN DU KAN BLI DEN BESTE V.KANTEN I NORGE. BLI HOS OSS!!!!!!!!!:ffk:

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 22 mar 05, 10:04
Stian, du må selvfølgelig velge det du synes er riktig, men du kommer til å bli savnet her i Fredrikstad hvis du drar...
Glemmer aldri de mange raidene dine, eller den perfekte pasningen til Dag Frode hjemme mot Tromsø.
Uansett hva du gjør, så ønsker jeg deg lykke til videre med din fotballkarriere. :)

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 mar 05, 10:11
Bli hos oss Stian.....
Har ikke du akkurat flyttet å greier æ? Blir pes å flytte nå med engang vettu.

Lange flate ballær på vingane.....

Signatur:

max 250 tegn

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 mar 05, 14:37
er her vi trenger deg stian,og du skal få spille tid.....om jeg får bestemme

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 mar 05, 14:39
Jeg får føye meg på rekken av de som ønsker at Stian blir i FFK. Du er ikke ferdig i Fredrikstad ennå, Stian. Det er nemlig i Plankebyen, hvor du er utviklet til å bli en god fotballspiller, du også skal få ditt endelige gjennombrudd i Tippeligaen. Tenk på det!:)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 22 mar 05, 14:56
Stian kommer til å herje på venstre kanten for FFK i år og ikke på motsatt høyre side. Håper jeg!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 mar 05, 15:06
Håper inderlig du blir med videre Stian! Jeg er sikker at når du holder deg skadefri vil du overbevise Drillo om hvilken fotballspiller du er.

Du er en av de "gamle" som enda er med i klubben, og jeg blir oppriktig lei meg hvis du forsvinner...så så vær så snill Stian, bli!

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 22 mar 05, 15:14
Føyer meg inn i rekken. Ser veldig gjerne at du blir Stian, da du fortsatt har mye ugjort på venstrevingen her i Fredrikstad.

Personlig har du vært blant mine favoritter helt siden du kom som et friskt pust i de tunge 2.div-tider. Med din fart og unike evne til å utfordre en-mot-en, er du en spillertype som ethvert lag misunner. Du er noe så sjeldent som en ren vinge i beste FFK-ånd (har vi hatt noe lignende siden Bjørn Borgen??!!), og du presterer best når du ligger rettvendt helt ute på krittmerket/sidelinja med ballen i bena! Du er unik i så måte, er vel bare Kvisvik i Brann som har den samme evnen i dagens Tippeliga.

Når du har selvtilliten i orden er du utvilsomt en av Tippeligaens farligste angrepsvåpen, problemet er bare at du må tro på det selv!!!! (Tror jeg har prøvd å forklare Stian dette i beruset tilstand på Mets en gang, men vet ikke om det hørtes så seriøst ut da... he-he).

Jeg håper VIRKELIG at du blir kontraktstiden din ut de neste to årene ihvertfall. Du skal vite at du er høyt verdsatt av både hovedtribunen og supporterne i Fredrikstad generelt!

FFK og Stian Johnsen har fortsatt mye ugjort!!

Lange, flate ballær på vingane!!!!!

Pontus

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 22 mar 05, 17:38
Stian, du må bara bli væranes her, asså!

Vingspill har alltid vært FFKs varemerke, og paradoksalt nok har vår beste venstreving de siste åra vært besatt av en nordlending. Og sånn burde det fortsette!

Så, Stian, siden du nå har fått vært skadefri en god stund, nå er oddsen god for at du gjør det kanonbra i FFK. Så blir det masse scoringær fra venstre ving! Og så kan du bare velge og vrake i tilbude senere.

Så, Stian: Bli i FFK, drit i om treneren ikke vil satse på deg, tenk på at supportere vil ha deg, og at sånt vingspill som du presterer er høyt skattet i Fredrikstad!

snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 23 mar 05, 02:20
Helt enig med deg asgeir..... Stian du må bli...
Tror ikke du har skrevet under enda.....
IKKE GJØR DET!!!
Du er jo den beste venstrevingen vi har....bli å kjemp om en plass så skjønner nok gamlefar at han må bruke deg:)

Lenge leve hjørnet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914