FFK - Odd
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sørli viser at han er helt på bærtur, gjør noen fine redninger men tør ikke ta kontrollen i feltet..
He? Hva mener du med det? Sørlie var god han da.
Melder meg på blandt de som synes macdonald gjorde en kjempekamp! Bare så synd stadionmatta bare er bra et par kamper på sensommeren :rolleyes:
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sørli viser at han er helt på bærtur, gjør noen fine redninger men tør ikke ta kontrollen i feltet..
He? Hva mener du med det? Sørlie var god han da.
Bortsett fra at han hadde lite å sette fingrene i, syntes jeg personlig at han burde tatt målet, skud fra 20 meter som treffer medspiller etter en drøy meter, mister fart og blir en løs ball i keepehøyde. Kan ikke snakke om et direkte tigersrang her ( I så tillfelle i slovmosion). Men all ære for munnbruk og dirigereing, der har de to andre litt og lære..
Men jeg fikk meg en skikkelig positiv opptur i østfoldhallen idag. Mye bedre enn det jeg har sett tidligere i vinter. Odd manglet riktignok Occean, men vi manglet west, piiroja og brenne. Så med de tilbake og noen uker med trening på resten så ser dette meget bra ut.
Vil trekke frem ringberg, bertelsen, bora, enerly og macdonald som spesielt positive idag. Synes også mikael røn gjorde en bedre kamp en tidligere. Dessverre synes jeg jose garro bare spiller seg lenger og lenger unna en plass på laget. Han var god til tider de siste ti, men var sett over ett heller dårlig idag. Ble også litt skuffet over tero koskela. Han gjør det lissom greit, men er klarer ikke helt komme opp på nivået til enerly, ramberg, risholt m.fl.
Hva synes dere andre om de forskjellige spillernes prestasjoner idag? Interessant og høre om flere har de samme eller andre meninger enn meg.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ut fra bildene på TV så virker deg i hvert fall som om Enerly har siktet inn skuddfoten, det lover bra :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Hentet ifra oddrane.no
Opprinnelig postet av katta
Hentet ifra oddrane.no
... der fant jeg også et imponerende bildegalleri fra kampen, så de som vil se bilder fra kampen kan klikke seg inn på denne ... Helt i bunnen :)
Også hentet fra oddrane sine sider...
Sørli virker tent og er veldig verbal. Positiv
Blixt klarer seg. På det jevne.
Helland gjør en bra kamp.
Bora beviser at han er sjef i forsvaret.
Berthelsen veldig god. Tar ut en spiller som Hoff totalt fra kampen.
Ramberg er god med mange gode oppspill. Skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig å være så lenge borte fra fotballen å bli god så fort.
Risholt begynner å ligne seg selv igjen. Litt mye på etterskudd.
Røn kommer på mange løp, men starter litt sent. Jobber utrettelig. Løpsmaskin.
Enerly. God. Scorer måla.
Macdonald. Herregud for en teknikk. Må elskes.
Ringberg vinner masse på hodet. Positiv
Likte det jeg så i 1.omgang, håper bare at 2.omgang kan spilles på samme måte når alvoret starter. Det er ikke lenge igjen nå. Det var deilig å se at guttane hadde lyst til å vinne.
" PS! Det er tidlig å snakke om årets nykommer i eliteserien, men Fredrikstads Gherland McDonald (18) fra Costa Rica imponerte stort da han kom inn for Martin Wiig."
Bra det bare ikke er oss supportere som har troen på han :)
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914