kan dette missforstås eller er det bare meg ?
les denne
jeg trodde med en gang at kampen var i dag, men sikkert papir utgaven som kommer i morgen og da skriver dem slik, men en kunne ta feil..
jeg trodde med en gang at kampen var i dag, men sikkert papir utgaven som kommer i morgen og da skriver dem slik, men en kunne ta feil..
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Skulle tro at kampen gikk i dag utfra artikkelen. Dette så ut som en nyhet som ikke skulle være med i papirutgaven i hvert fall, men mulig jeg tar feil.
På Fredrikstadfk.no så står det i hvert fall at det går i morra...
På Fredrikstadfk.no så står det i hvert fall at det går i morra...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
hei FFK1903. ja jeg ble litt nervøs jeg for jeg har så lyst til å se den kampen, men jeg for ikke kommet i dag... uff ikke rart en blir rar av det minste sier nå jeg :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Radio Fredrikstads reporter Svein Bergstrøm sitter ringside når FFK i morgen ettermiddag spiller mot Odd.
21. Mars 2005 13:18
Åssen kan dette misforstås?? Står jo i klartekst at kampen spilles i morgen ettermiddag. Dette er skrevet i dag. Er noen som susær rundt i fylla her eller??
21. Mars 2005 13:18
Åssen kan dette misforstås?? Står jo i klartekst at kampen spilles i morgen ettermiddag. Dette er skrevet i dag. Er noen som susær rundt i fylla her eller??
Tror nok du har svaret her, Rune:
21. Mars 2005 13:18 Oppdatert 21. Mars 2005 13:40
Hadde nok sneket seg inn en trykkleif som ble retta opp...
21. Mars 2005 13:18 Oppdatert 21. Mars 2005 13:40
Hadde nok sneket seg inn en trykkleif som ble retta opp...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Riktig Scheie, stod ikke noe om "i morgen ettermiddag" før den ble oppdatert... Det stod bare "i ettermiddag", da er det ikke så rart det virker forvirrende...
Så ingen fyllesvin her Rune :P
Så ingen fyllesvin her Rune :P
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914