Stian Johnsen på prøvespill i ålesund
trodde ikke stian var en av de som skulle bort.. tyder dette på at ffk har en venstreving i ankomst??
hva skjer???
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Skulle han derimot ikke få noen særlig fremgang denne sesongen så tror jeg nok det kan bli hans siste i FFK.
Lenge leve "hjørnet"!
Min mening er imidlertid at dette er helt håpløst. Vil beholde Stian i FFK minst ett år til. Når han har formen inne så er det ytterst få som kan stoppe han når han kommer med raidene sine på venstre kant.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
føyer seg bare inn i rekken av merkelig ting som skjer i klubben!!!
da må det ihvertfall hentes inn en ny spiller!
Jo mer jeg tenker på det, jo mer sjokkert blir jeg. Stian viste veldig gode takter i fjor, når han fikk tillit, og han er vel også en av få spillere som ikke er skadet. Hva i all verden er de de tenker med der nede?
La oss selge hele laget!!
kan ikke se at det står noe på hovedsiden til ffk heller
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nå begynner jeg skikkelig å lure på han derre drillo......
Men nå har jeg sjekket det, og saken er fersk. Jeg er ikke så veldig fornøyd med å mister Stian med mindre vår venn fra Greåker finner veien hjem til Plankebyen. Og det er neppe særlig sannsynlig denne sesongen :-(
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Jeg synes også at stian er en av de som burde fått muligheten en sesong til. Men om han selv vil flytte på seg, synes jeg det er bedre å la han gå. Så har vi kanskje plass i troppen til den nye og sinnsykt gode venstrekanten vi trenger. :cool:
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av keiko
merklig at FB.no ikke har skrevet noe..
kan ikke se at det står noe på hovedsiden til ffk heller
Jeg hadde vel vært mer overrasket OM det hadde stått på FFKs hovedside. Det er jo den minst oppdaterte siden på hele www. Bl.a. har de ikke satt inn resultater fra de siste 5 treningskampene. Skammelig! Kanskje noen andre burde tatt over oppgaven som webmaster der??? Synes at en profilert klubb som FFK bør ha mer oppdatert webside.
Dette ble litt off-topic, men hadde behov for å få ut litt frustrasjon. Når det gjelder Stian Johnsen, føyer jeg meg i rekken av de uforstående. Vingspillere er det vi har minst av i troppen. Helt på trynet at han da får lov til å prøvespille i andre klubber. Men kanskje det har skjedd noe innad i klubben vi ikke vet om.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Opprinnelig postet av stenhard
Stian har vel i ærlighetens navn ikke imponert i Tippeligaen. Fint at folk har tro på ham, men vi trenger spillere som hever laget. Får sikkert mange i mot meg her inne nå. Synes Stian har fått nok tid til å etablere seg på laget. Det har han ikke klart. Helt greit om han går. Det er greit om han blir også. For min del så betyr enkeltspillere lite, det er laget som betyr noe. Stian er vel ikke akkurat den som blør for drakta. Kjekk gutt med bena planta på jorda. Synd han ikke har fått ut det vi vet bor i ham. Savner temperament.
Du må huske at han har vært veldig plaget av skader. Han viste imidlertid lovende takter da han endelig ble skadefri i løpet av fjoråret. Han har viktige kvaliteter når det gjelder å komme seg rundt på kanten, han er rask og våger å utfordre. Tror han kan blomstre skikkelig dersom han holder seg skadefri og får spille regelmessig.
Uansett - man kan ikke la spillere gå dersom man ikke har erstatninger klare...og det er kun 10 dager igjen av transfervinduet. Men hvem vet...kanskje FFK er i forhandlinger i dette øyeblikk... *håper*
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Vi trenger alltid flere folk som kan bidra.
mvh
pål Johansen
Webansvarlig FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914