Husk meg
Brukernavn
Passord

Hente forsterkninger før høstsesongen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 18 mar 05, 18:21
Skjønner ikke helt FFK systemets tanker her. FFK har vel i medier tidlig på året gitt utrykk for at de ønsker å forsterke stallen. Og treningskamps resultatene kan jo gi oss som supportere rynker i panna. Hva gjør de ansvalige da, de som tross alt er ansatt og får betalt for å gjøre FFK-systemet best mulig i alle ledd.

Må vi gå i samme falla en gang til. Få en ikke fult så god vårsesong, for å så se farelyset og kjøpe nye spillere.

Jeg stiller spørsmålsteng ved at ledelsen ikke ser den samme tendensen som jeg og flere med meg ser.

Er det ikke middler nok i klubben til å hente inn forsterkninger? så er vel det forsåvidt greit nok det.

Men jeg tror klubben er blitt så stor at hvis man ligger i sumpa med begge bena også ved denne sommepausen, så legges det nok penger på banen for å få tak i forsterkninger til sommeren.

I fjor så klarte vi mirakelløst å klare oss etter en miserable vårsesong. Mulig gud var med oss, men man må nok tro på noe mer om vi skal klare det samme denne sesongen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 19 mar 05, 00:56
Vi har jo fortsatt de forsterkningene som vi fikk i sommer...de holdt vel til 2. plass på høsttabellen...altså ligger tydeligvis problemet i hodet til spillerne.
Jeg syns ikke det er no vits i å hamstre spillere nå, ikke har vel klubben råd til no sånt heller...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 19 mar 05, 13:25
tror vel ikke at man skal se seg blind på at det som skjedde i høst bare skal fortsette .....fikk nok litt hjelp av ting jeg ikke tror på i tillegg..for så mye forskjell skal ikke et par tre spillere utgjøre, sesongen var utroolig ujevn og tror ikke at laget tilsvarte den dårlige vårsesongen eller den gode høsten, men et sted midt imellom. det som har skjedd etter sesongslutt har ihvertfall ikke overbevist noen, uansett hvor mange skader det har vært, virker som noen svever på høstsesongen fortsatt.....

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 20 mar 05, 00:52
Lurer på om fredrikstad noen gang vil få en ving. Hadde vært spennende, men for all del...man trenger da ikke spillere ute på kanten der..

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 mar 05, 03:41
Kommer nok i hvertfall en, om ikke to spillere til!! Skjer ting allerede til uka kan jeg tenke meg :)

Pættærnæ døm hang og slang!!

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 20 mar 05, 04:29
Ja, slik tenkte jeg og en gang...men så kom det jo ingen spillere...lars blixt er jo ikke akkurat noen kanon.

Men det er lov å håpe...noe kan jo dukke opp før seriestart...er jo flere som sliter b-laget i trondheim

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914