Husk meg
Brukernavn
Passord

Krisemøte i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 mar 05, 13:14

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mar 05, 13:25
- Ja, treningene er greie de.

Høres ikke helt overbevisende ut...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mar 05, 13:51
Trenerene vel? Høres ikke så overbevisende ut men nå pleier ikke Roger å rose noen opp i skyene.

Fredd

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 17 mar 05, 14:01
Det er helt klart at et krisemøte rundt situasjonen i FFK var uungåelig.
Nå kommer det vel mange innlegg her etterhvert som klager på at folk er negative og krisemaximerer situasjonen, ber folk om å besinne seg. Det må de få lov til, men når vi ikke har vunnet på ti fotballkamper bør man gjøre noe med situasjonen.

Den økonomiske situasjonen bør være klar og trygg. Om den ikke er det kan det være en årsak til svake resultater.
Kvalitetsspillere blir ikke kjøpt inn.

Gidder spillere som Roger Risholt å yte 100% på treningene?

Jeg tror ikke det at treningene er for dårlige, men det store spørsmålet er om innsatsen er god nok.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 mar 05, 14:09
Syns jeg hører glass single, når Risholt ikke virker helt fornøyd med treningene. Etter det jeg hører så er han ikke blandt de som har best treningskultur.

Tror Roger bør konsentrere seg om sine egne prestasjoner, de har vel ikke vært helt på topp i det siste halve året.

La oss selge hele laget!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 mar 05, 14:11
Endret: 17 mar 05, 14:12
Det beviser vel bare at vi som hele tiden har ment at noe ikke er som det skal være har hatt langt på vei rett i våre påstander? Hvis ikke treningskampene hadde betydd noe, så hadde det vel neppe blitt noe krisemøte?

At de som omtalte oss som hylekor og sutrekopper og mye annet rart egentlig var så naive som jeg ymtet om? Ikke det at det er noe feil med å være positiv, men å omtale de som ikke er det for hylekor? Hmmm...

Men for å se det positive i det, vi kan ikke klarte før vi har nådd bunnen, og det tror jeg vi begynner å nærme oss nå. Så da begynner vi, forhåpentligvis, klatringen snart? :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 17 mar 05, 14:12
Krisemøte ?? det er lett å kalle slike møter det. Det behøver vel ikke være "krisemøte" hvergang et lag samler seg for å snakke om å rette opp i en negativ trend...forferdelig negativt ord.
Neste trenings kamp, i hvertfall hjemme, bør vi stille opp alle man og heie og støtte de (også PH)

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 mar 05, 14:21
Dette ser ikke bra ut for FFK, har vanskelig for å se hvordan vi skal være godt rustet til vårsesongen sånn som oppkjøringa har blitt.....Men jeg får trøste meg med en skikkelig treningskamp - klisje: Ingen poeng er delt ut ennå!! :p

Får veldig sånn dejavu følelse av alt sammen, men frykter at mirakelet fra høstsesongen i fjor ikke vil gjenta seg.... :confused:

Lenge leve "hjørnet"!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 mar 05, 14:21
Endret: 17 mar 05, 14:23
Er vel ikke flere hjemmekamper? Neste gang gutta spiller hjemme så er det på alvor!

Så får vi bare håpe på at de forstår alvoret og ikke venter helt til høsten med å begynne å vinne kamper.

La oss selge hele laget!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 17 mar 05, 14:25
Opprinnelig postet av Carlsberg
Syns jeg hører glass single, når Risholt ikke virker helt fornøyd med treningene. Etter det jeg hører så er han ikke blandt de som har best treningskultur.

Er så enig. Hadde jeg vært Drillo så hadde jeg bedt om en forklaring på det utsagnet. Minner ikke mye om lojalitet det utspillet der.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 17 mar 05, 16:18
Hva er det som er så ille med det risholt har sagt egentlig?

Ok, han sier at det lukter 1.div av ffk om trenden fortsetter. Men om trenden fortsetter, og vi taper alle kampene våre, så er det vel ikke så helt usansynnlig at vi går ned, er det vel?

Jeg synes det virket som roger var klar over at hver og enkelt måtte ta ansvar og jobbe enda bedre jeg..

Engasjert hovedtribunist!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 17 mar 05, 18:23
Helt enig, julekake.
Jeg syns ikke roger sa noe som helst gæli...alt var sant, vi får håpe det krisemøte får samme effekt som krisemøte de hadde ifjor sommer...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 17 mar 05, 18:24
Endret: 17 mar 05, 18:25
Risholt er vel en av dem som virkelig bør gå i seg selv. Var jo ikke klar for full kamp før langt ut i Mars og det uten å ha vært skadet i oppkjøringen. Dessuten spillerenes sutring når det kom en ny keeper på trening er under enhver kritikk. Selvom keeperen var en fiasko, er det noe de ikke har noe med......... Driver de profesjonell idrett må dem tåle konkurranse...

Og sette spm tegn ved Drillo Og Eggen blir merkelig. Begge blant Norges 5-6 mest annerkjente trenere... Hva forventer vi????

Nei, tror nok enkelte spilleres holdninger er noe Drillo og Eggen må ta tak i.......

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mar 05, 18:41
Endret: 17 mar 05, 18:41
Fatter ikke hva som er "så gæli" med det Roger sier i denne artikkelen og en del andre. Han sier jo enkelt og greit:

1) Vi har manglet mange nøkkelspillere og laget fungerer ikke som helhet. Alle skadene er tyngende.

2) Det er ikke trenernes feil. Vi har stor tro på Drillo og Eggen.

3) Vi kan ikke skylde på skader og alt og alle. Vi må ta oss selv i nakken og prestere bedre.

Hva er det folk reagere så forferdelig på? At han sier FFK kommer til å rykke ned om de ikke skjerper seg? Det er jo fakta... Det lukter mer reke enn fugl av FFK for tida...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 mar 05, 18:55
Endret: 17 mar 05, 19:12
Så på TV2-sporten nå at også Enerly er bekymra over situasjonen. Har aldri sett den mannen alvorlig før nå. Det er tydelig at smilet er borte. Det var nå Kvisvik skulle ha kommet, med en personlighet som hadde løsnet opp den litt alvolige mimen som omgir FFK-spillerne.

Jeg trodde Enerly ville gi den effekten når han kom i fjor, det stemte, men nå ser det ut som han er blitt "nedtrykt" også. Vi trenger en humørspreder inn i troppen.

Kom igjen Enerly, bli blid igjen, bli så blid at julenissen blir skamfull på egne vegne... :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 mar 05, 18:58
vi har jo to. men de er skadet. vanskelig å være humørspreder når man har det kjipt selv. så når bora og dagfinn er friske som fisker, så blir det nok bra:D (evig optimist.hehe)

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 17 mar 05, 22:39
Opprinnelig postet av FFK1903
Så på TV2-sporten nå at også Enerly er bekymra over situasjonen. Har aldri sett den mannen alvorlig før nå. Det er tydelig at smilet er borte.

Kan ikke si jeg er enig der...så reportasjen og jeg merka egentlig ikke no særlig forskjell fra tidligere...han har jo aldri sprudla i noen intervjuer, selv ikke etter sogndal-kampen ifjor virka han særlig blid.
Men det er jo bra at han mener at det må jobbes hardt for å snu denne trenden FFK er inne i...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914