Håkan Søderstjerna
Bekymringen kommer av at Drillo ikke nevnte Håkan under sin komentering av spillerne på det åpne medlemsmøtet. Videre kommenterer Drillo i forbindelse med laguttaket til FFK- FK tønsberg at det bare er Brenne og Rajo som mangler av nøkkelspillerne. Videre er Håkans navn verdt nevnt blant spillerne man vurderte som alternativer i en overgang for Vidar M. Det er ikke mye her i verden som gir meg større mareritt en å se Håkan i gult og sort.
Nei, jeg vil se Håkan på banen så fort som mulig, i rødt og hvit.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 16 mar 05, 01:23
Endret: 16 mar 05, 01:25
Drillo dyrker jo spillere som har ekstreme spisskompetanser og ganske riktig så ble overhode ikke Håkan nevndt i Drillo vurdering av spillerne på medlemsmøtet nylig.
Det blir spennende og se om han får prøvd seg mot Tønsberg imorgen.
Etter dagens trening ser det ut til at FFK endelig stiller med noe som kan sies å være i nærheten av en 1. ellver, nemlig:
Steinar Sørlie
PAC
Bora
Tor T.
Bertelsen
Enerly
Risholt
Ramberg
Stian J.
West
Ringberg
Ramberg er visstnok litt usikker, fikk en strekk i nakken på trening idag.
Er også litt usikker på om det er Stian eller Håkan som starter.
Viikmae skal spille 2. omgang.
Hele troppen skal visstnok være med på turen.
FFK på toppen i 2005
Vet ikke om det er noe poeng å legge vekt på at Drillo ikke nevnte Söderstjerna under medlemsmøtet. Han nevnte vel heller ikke Simen Brenne, eller? Er heller ikke enig i at Håkan ikke har noen spesielle egenskaper utover det gjennomsnittlige. Han har et meget bra overblikk og slår mange lure pasninger. Tror fremdeles han kan gjøre en god sesong i år om han holder seg frisk og får tillit...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Iflg. Drillo, så er han ikke så begeistret for spillere, som er litt flink på alt. Og i den kategorien kan man vel si Håkan befinner seg.
Er ikke det et litt rart utsagn egentlig av Drillo? La oss si du har 10 spillere med ekstrem spisskompetanse. Hva om en av disse blir skadet? Da må det vel en del justeringer til? Se bare hvor mye ting forandrer seg om West er skadet eller ikke...
Jeg ville jo heller sagt at det er svært nyttige med spillere som kan litt om alt (selvsagt ikke en hel tropp med slike spillere da, men noen), da kan de brukes både i førsteelleveren, og de kan brukes der det trengs når det blir skader. Har vi en som har greie kvaliteter hva fart, passningsfot, skudd og for eksempel overblikk på laget, så må da det være bedre enn å ha en som er dårligere på det meste, men som har bedre overblikk?
For å sammenligne det litt på spissen... Jeg ville heller kjørt en BMV med litt ekstrautstyr all over, enn en Lada med 700 hester under panseret... :)
Til poenget mitt; om Drillo finner det slik at selve førsteelleveren består av spillere som hver for seg har forskjellig spisskompetanse (noe jeg ikke tror han gjør), så blir nok uansett ikke Söderstjerna solgt, ettersom han er dyktig til både det ene og det andre, og dermed kan settes inn i leddet der det blir skader...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er nok heller som du sier at han liker å utnytte spilleres spisskompetanse.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Og gjør det litt vel spennende på slutten av kampene...
Opprinnelig postet av FFK1903
For å sammenligne det litt på spissen... Jeg ville heller kjørt en BMV med litt ekstrautstyr all over, enn en Lada med 700 hester under panseret... :)
Ja, hvis du vil ha en behagelig "ride" og se kul ut, men hvis det er om å gjøre å komme først i mål, bør lada`n med 700 gamp være soleklart førstevalg...
Opprinnelig postet av Olavesen
Ja, hvis du vil ha en behagelig "ride" og se kul ut, men hvis det er om å gjøre å komme først i mål, bør lada`n med 700 gamp være soleklart førstevalg...
Selvfølgelig, men det finnes mange flere grunner til å velge enn BMV fremfor enn Lada med 700 gamp da. Du valgte ut den ene grunnen til at det er bedre å velge Lada, mens det finnes mange flere grunner til å velge det andre :)
Og siteringen var vel tatt litt ut av sammenhengen og dessuten satt litt på spissen...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914