Jørgen P skal prøvespille for Lillestrøm
Han har allerede trent med klubben i noen uker, og skal i dag testes i kamp. LSK ser på Jørgen P som en back-up for deres midtstoppere...
F-B
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Synes for øvrig det er rart at vi ikke har hørt noe om dette når han angivelig har trent med LSK i flere uker!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg for min del har stor tro på Jørgen. Trenger bare litt tid. Er etter min mening altfor god til at FFK slipper han.
Hvorfor skulle Lillestrøm være en større klubb enn FFK?
Uansett hvilke kriterier som blir lagt til grunn, så kan man vel si at foruten Rosenborg, Brann og Vålerenga, så er FFK i forhold til resten blandt de store, i øyeblikket.
Når det gjelder Jørgen Pettersen, så ser heller ikke jeg bort fra at han kan slå igjennom på litt sikt i en annen klubb, som feks. Lillestrøm.
Grunnen til at han ble funnet for lett i FFK er jo det faktum at vi har Norges beste stopperpar i Raio og Bora + at vi har Tor Trondsen.
Hvis vi også får Vidar Martinsen isteden for Jørgen Pettersen, så er det i første rekke på grunn av at han kan spille på alle plasser i forsvaret. :D
FFK på toppen i 2005
Lurer på hvordan reaksjonene her hadde vært om FFK hadde planer om å hente en spiller som allerede ved juletider fikk beskjed om at han ikke er "ønsket" i stallen, fikk ikke være med på treningleirene en gang..
Og spør vi den vanlige mann i gata, så tror jeg de fleste vil hevde at Lillestrøm er en større klubb enn FFK, nå må vi ikke begynne å tenke for høyt om oss selv her :)
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 15 mar 05, 12:08
Endret: 15 mar 05, 12:09
og det er potensiale, og det faktum at det i 2005 ikke er delt ut noen poeng enda. Husk også, her snakker vi ikke historie men nå, og det er 2005.
Dessuten, har virkelig Lillesstrøm større investorer enn FFK.
Deres hovedsponsor ligger på knapt 3 mill. pr år.
FFK på toppen i 2005
Det er vel like vesentlig hvem av klubbene som er "størst" nå, ettersom det er i skrivende stund han er aktuell? Det jeg stilte spørsmålstegn ved var at han kunne være aktuell for Lillestrøms stall nå, men ikke for FFKs, for i skrivende stund er Lillestrøm en større klubb enn FFK og det kan du vel ikke si noe på?
Nå skal det legges til at hukommelsen min er svært lite pålitelig..
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Fikk jørgen prøve seg no særlig som stopper i fjor? Jeg husker et par heller mislykkede forsøk på backen, men ikke noe som stopper.
Nå skal det legges til at hukommelsen min er svært lite pålitelig..
Heh, kan du nok trygt si ja :)
Han hadde vel 10 kamper i serien i fjor, om jeg husker rett. Spilte nok litt på backplass også, men de aller fleste var som midtstopper.
Angående diskusjonen "hvem er størst av FFK og LSK" må vi nok innse at de aller fleste nok ser på LSK som en større klubb. Selvsagt er FFK større om man velger ut noen få kriterier som passer oss, men jevnt over er LSK pr. i dag større. De er rett og slett et etablert topplag i norsk fotball (og faktisk også det laget som har holdt seg i øverste divisjon lengst)
men uansett så synes jeg det er litt synd at jørgen må dra. Ville heller sett en spiller som helland gå, men han vil jo gjerne bli så da er vel ikke detnoe alternativ..
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Husker ikke eksakt.
Jeg refererte til FFK-VIF.
LSK borte (hele 2. omgang), RBK hjemme (spilte bra), Molde borte (spilte OK), VIF hjemme (spilte OK), Odd hjemme (Ikke bra), Sogndal hjemme (dårlig), Ham Kam borte (elendig), Stabæk hjemme (elendig, stopper i 1. omgang, back i 2. omgang)... Alle disse kampene gikk på våren og Jørgen P startet alle som midtstopper, unntaket er LSK-kampen hvor han kom inn ved pause. Han var også svak da han kom inn i bortekampen mot Brann.
Fredd
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914