Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen P skal prøvespille for Lillestrøm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 mar 05, 00:06
Endret: 15 mar 05, 00:07
Dette slo egentlig ned som en liten bombe for meg i hvert fall. Har gutten et skjult talent som andre ser? For en spiller som ikke er god nok for stallen til FFK kan vel umulig være det for en større klubb?

Han har allerede trent med klubben i noen uker, og skal i dag testes i kamp. LSK ser på Jørgen P som en back-up for deres midtstoppere...

F-B

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 mar 05, 00:12
Endret: 15 mar 05, 00:13
Han har jo utvilsomt stort potensiale da, det har jeg aldri vært i tvil om. Men FFK har minst tre stoppere foran i køen, og da sier det seg selv at han kanskje bør skifte beite for å utvikle seg. Men personlig tror jeg nok han burde spilt for et lag i 1. divisjon hvor han kunne spilt fast.

Synes for øvrig det er rart at vi ikke har hørt noe om dette når han angivelig har trent med LSK i flere uker!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 15 mar 05, 09:48
Endret: 15 mar 05, 10:02
Rart ikke boligavisa (FB) har fått med seg det? Til FFK1903: Er Lillestrøm en større klubb enn FFK?
Jeg for min del har stor tro på Jørgen. Trenger bare litt tid. Er etter min mening altfor god til at FFK slipper han.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 mar 05, 10:26
Jeg er helt enig med stenhard her.
Hvorfor skulle Lillestrøm være en større klubb enn FFK?
Uansett hvilke kriterier som blir lagt til grunn, så kan man vel si at foruten Rosenborg, Brann og Vålerenga, så er FFK i forhold til resten blandt de store, i øyeblikket.

Når det gjelder Jørgen Pettersen, så ser heller ikke jeg bort fra at han kan slå igjennom på litt sikt i en annen klubb, som feks. Lillestrøm.
Grunnen til at han ble funnet for lett i FFK er jo det faktum at vi har Norges beste stopperpar i Raio og Bora + at vi har Tor Trondsen.
Hvis vi også får Vidar Martinsen isteden for Jørgen Pettersen, så er det i første rekke på grunn av at han kan spille på alle plasser i forsvaret. :D

FFK på toppen i 2005

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 15 mar 05, 10:41
Jeg synes det er tråki når en talentfull lokal (forholdsvis) ung gutt går. Men allikevel må vi til en hver tid ha de beste 11 utpå, og FFK må nok også prioritere pengebruken. Men de kampene han spilte i TL i fjor, viste at han har et langt stykke igjen. Tror ikke han får mye spilletid i LSK, hvis det i det hele tatt blir noe. Da måtte vel en sesong i Moss vært bedre mht utvikling? Da hadde veien hjem vært kortere også, om han tar noen steg fram..
Lurer på hvordan reaksjonene her hadde vært om FFK hadde planer om å hente en spiller som allerede ved juletider fikk beskjed om at han ikke er "ønsket" i stallen, fikk ikke være med på treningleirene en gang..

FFK1903

Moderator

Lagt til: 15 mar 05, 11:59
Endret: 15 mar 05, 12:00
Så dere mener at ikke Lillestrøm er en større klubb enn FFK? Det kommer selvsagt an på hvilke kriterier vi legger til grunn, men de har større investorer (noe som gjør at de kan satse en del, som dog betydde underskudd), ny stadion, sterkere tropp, kom høyere enn FFK på tabellen i fjor. Og i fjor hadde vi vel omtrent samme tilskueresnitt?

Og spør vi den vanlige mann i gata, så tror jeg de fleste vil hevde at Lillestrøm er en større klubb enn FFK, nå må vi ikke begynne å tenke for høyt om oss selv her :)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 mar 05, 12:08
Endret: 15 mar 05, 12:09
Du glemmer en vesentlig ting, FFK1903,
og det er potensiale, og det faktum at det i 2005 ikke er delt ut noen poeng enda. Husk også, her snakker vi ikke historie men nå, og det er 2005.

Dessuten, har virkelig Lillesstrøm større investorer enn FFK.
Deres hovedsponsor ligger på knapt 3 mill. pr år.

FFK på toppen i 2005

FFK1903

Moderator

Lagt til: 15 mar 05, 12:11
Endret: 15 mar 05, 12:16
Lillestrøm skal bygge opp et storlag ved hjelp av investorer (det er forskjell på hovedsponsor og investor. Spetalen, Fredriksen, Røkke og gjengen der er investorer i sine klubber, Rema 1000 osv er hovedsponsorer. Investorene er noen av de gamle heltene fra LSK, og som virkelig spytter inn penger inn i klubben). De har planene klare, FFK har ikke engang fått til en hovedsponsor.

Det er vel like vesentlig hvem av klubbene som er "størst" nå, ettersom det er i skrivende stund han er aktuell? Det jeg stilte spørsmålstegn ved var at han kunne være aktuell for Lillestrøms stall nå, men ikke for FFKs, for i skrivende stund er Lillestrøm en større klubb enn FFK og det kan du vel ikke si noe på?

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 15 mar 05, 12:47
Fikk jørgen prøve seg no særlig som stopper i fjor? Jeg husker et par heller mislykkede forsøk på backen, men ikke noe som stopper.

Nå skal det legges til at hukommelsen min er svært lite pålitelig..

Engasjert hovedtribunist!

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 15 mar 05, 12:50
Potensiale sier vel ikke så mye om hvor stor klubben ER, men hvor stor klubben kan bli..

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 mar 05, 12:55
Opprinnelig postet av Julekake
Fikk jørgen prøve seg no særlig som stopper i fjor? Jeg husker et par heller mislykkede forsøk på backen, men ikke noe som stopper.

Nå skal det legges til at hukommelsen min er svært lite pålitelig..

Heh, kan du nok trygt si ja :)
Han hadde vel 10 kamper i serien i fjor, om jeg husker rett. Spilte nok litt på backplass også, men de aller fleste var som midtstopper.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 mar 05, 13:40
Jørgen Pettersen spilte midtstopper nesten i hver kamp fra Trondsen ble skadet i serieåpningen til Bora Ziviovic kom på sommeren.

Angående diskusjonen "hvem er størst av FFK og LSK" må vi nok innse at de aller fleste nok ser på LSK som en større klubb. Selvsagt er FFK større om man velger ut noen få kriterier som passer oss, men jevnt over er LSK pr. i dag større. De er rett og slett et etablert topplag i norsk fotball (og faktisk også det laget som har holdt seg i øverste divisjon lengst)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 15 mar 05, 13:47
Endret: 15 mar 05, 13:48
Kanskje jeg har glemt hvordan han var som stopper, fordi backspillet hans var så dårlig, at det brant seg fast på hornhinnene mine som et skrekkeksempel..;)
men uansett så synes jeg det er litt synd at jørgen må dra. Ville heller sett en spiller som helland gå, men han vil jo gjerne bli så da er vel ikke detnoe alternativ..

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 15 mar 05, 13:56
Hvordan er det mulig å glemme det spillet han presterte, vil glemme men det er ikke lett. :|

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 mar 05, 14:17
Kampen starter klokken 16;30 og er mot Bærum, spiller han godt der er mulighetene for en kontrakt der

FFK1903

Moderator

Lagt til: 15 mar 05, 14:25
Endret: 15 mar 05, 14:25
Får han kontrakt der, så forsvinner en stopper, og ironisk nok så stopper vel det overgangen til Martinsen? De vil jo ha en stopper i bytte... Men ser at Amin Askar kanskje er ute resten av sesongen for Moss, så kanskje de har brukt for Hornseth? (Vet dog ikke om Amin blir brukt som midtbane eller spiss). Men poenget var uansett at forsvinner Jørgen P til Lillestrøm så kommer ikke Martinsen til FFK? Det minker i hvert fall sjansene betraktelig.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 mar 05, 15:37
JP spilte ikke mange kampene som midtstopper. Heller ikke som back. Petersen ble tidlig omskolert som midtstopper, og Stian Johnsen/Bjørnar som høyrebacker. Dette var tilfelle allerede i 5. serierunde mot Odd. Husker ikke hvem som spilte midtstopper mot VIF, men glemmer aldri at Stian var venstre back mot slutten av kampen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 mar 05, 15:38
Mener selvfølgelig at Stian og Bjørnar ble omskolert som Venstrebacker. Ikke Høyre.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 mar 05, 15:56
Her er lagoppstillingen fra Vålerengakampen Les her

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 15 mar 05, 15:58
Jørgen spilte 5-6 kamper fra start og etpar som innbytter (tror jeg)

Husker ikke eksakt.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914