God nyhet
Opprinnelig postet av Patrioten
Det jeg mente med Wiig var at han var dårlig i Sandefjord, han scorte vel ikke mange mål der?
Dette var litt av en påstand. Du sier at Wiig var dårlig i Sandefjord og fortsetter med å spørre andre om hvor mye han scoret. Men andre ord så har du ikke peiling på hva du sitter og påstår!
---------------------------
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Opprinnelig postet av Holters
Family har tross alt bare lokaler på østlandet.
Jaja.. går østlandet helt opp til Leknes nå eller ? alltid moro med folk som ikke vet hva de snakker om ;-P
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av bambam
Opprinnelig postet av Holters
Family har tross alt bare lokaler på østlandet.
Jaja.. går østlandet helt opp til Leknes nå eller ? alltid moro med folk som ikke vet hva de snakker om ;-P
Greit. Flott. Herlig. De har fått opp et lokale i Lofoten også. Jippi! Family er uansett SMÅ i nasjonal sammenheng og har stort sett (alle utenom Leksnes) lokaler på Østlandet. Det var vel uansett ikke poenget med innlegget mitt?
Men gratulerer; Du klarte å finne et lokale utenfor Østlandet! Vil du ha en premie for det?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Opprinnelig postet av MegSelv
Så sarkastisk å sinna
Det heter sarkastisk og sinna... :D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Kristen gjordet det greit var gang han spilte han men følte nok presset og det ble mye stolpe ut for han desverre.. Han var godt likt blant Klanen. Vi syntes litt synd på han fordi han var så uhedig(ikke dårlig).
Personlig skjønner jeg ikke hvorfor en del her på forumet er så negative bestandig det kommer en spiller.. I mine øyne blir det litt feil. En supporter skal støtt opp for å få mest mulig ut av en spiller ikke bryte ned og legge press på å prestere.
Synes at Viikmae skal tas i mot med åpne armer.. Han blir en suksess!!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Noen som har hørt om han har signert eller ?
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Hi,hi, Constanza hva var det jeg sa.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914